Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-03-2022 08:31:00 |
Składania : | 07-04-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 07-04-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia usługi dla:
WCKiK SPZOZ Terenowa Stacja Kraków
Adres: Ul. Wrocławska 1-3, 30-950 Kraków, budynek nr 14
Parametry techniczne:
- gwarantowane pasmo: minimum 50Mb/s (łącze symetryczne).
- brak limitu przesyłanych danych.
- nie dopuszcza się rozwiązań bezprzewodowych.
- łącze zakończone interfejsem RJ45 w budynku stacji.
- możliwość zgłoszenia awarii 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.
- czas reakcji na zgłoszenie awarii nie powinien przekraczać 2 godz.
- czas na usunięcie usterki po zgłoszeniu nie powinien przekraczać 8 godz.
- dostawca zapewnia sprzęt niezbędny do uruchomienia usługi (modem, router itp).
- miesięczny abonament zawiera ewentualny koszt przyłączenia oraz koszt ewentualnych urządzeń dostarczanych przez dostawcę usługi (bez wyodrębnionych kosztów instalacji i urządzeń).
- w przypadku awarii o czasie trwania dłuższym niż 8 godz. (1 dzień roboczy) dostawca odliczy od kosztu abonamentu za dany miesiąc kwotę proporcjonalną do czasu trwania awarii.
- uruchomienie usługi nastąpi w przeciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
- rozliczenie na podstawie prawidłowo wystawionej FV z płatnością przelewem w okresie 21 dni od dnia wystawienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 846 139
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty