Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 9/22/P Zakup materiałów biurowych i papieru do drukarek na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 12:48:00
Składania : 11-04-2022 09:00:00
Otwarcia : 11-04-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu biurówka z dnia 30.03.2022.pdf pdf 199.21 2022-03-30 12:48:00 Postępowanie
Oświadczenia Wykonawcy w wersji edytowalnej 2a,2b oraz 3.docx docx 38.12 2022-03-30 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy w wersji edytowalnej.docx docx 148.15 2022-03-30 12:48:00 Postępowanie
SWZ 9_22_P-sig.pdf pdf 1335.18 2022-03-30 12:48:00 Postępowanie
informacja z otwarcia na stronę 9_22_P biurówka-sig.pdf pdf 439.36 2022-04-11 12:09:06 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty9_22_P na strone-sig.pdf pdf 467.48 2022-04-21 12:42:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-21 12:42 Monika SZKUTNIK Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021, poz. 1129 ze zm.) Zamawiający 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania nr 1, 2 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup materiałów biurowych i papieru do drukarek na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” SPRAWA 9/22/P- szczegóły w załączeniu

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-04-11 12:09 Monika SZKUTNIK Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm. ) Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnia poniżej informacje o: a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte, b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.04.2022 r. - w załączeniu

informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-11 09:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 360 999,02 zł brutto, w tym w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, kwota na sfinansowanie:
Zadanie 1- 244 999,02 zł brutto
Zamówienia podstawowego Zadanie 2- 116 000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 381