Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonania dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania dwóch wiatrołapów oraz wygłuszenia rejestracji na parterze Pawilonu M-IX

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 11:21:00
Składania : 15-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 15-04-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wykonania dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania dwóch wiatrołapów oraz wygłuszenia rejestracji na parterze Pawilonu M-IX

 

Numer ogłoszenia TI.21.6.2022

Data ogłoszenia 30.03.2022

 

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 

                        Kraków.

 

Informacje dotyczące zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania dwóch wiatrołapów oraz wygłuszenia rejestracji na parterze Pawilonu M-IX

 

Dokumentacja projektowa którą winien przygotować Wykonawca powinna zawierać:

a) projekt budowlany i wykonawczy,

b) dokumentację kosztorysową (kosztorysy inwestorskie i przedmiary  robót) opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,

c) uzgodnienia dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z Prawa Budowlanego w tym z rzeczoznawcą ds. sanitarnych, w przypadku gdy będzie konieczne z rzeczoznawcą P.POŻ., BHP,

d) informację dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,

e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

f) uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli okaże się konieczne do realizacji prac objętych dokumentacją projektową. 

W załączeniu zaznaczony orientacyjny obszar, który ma obejmować projekt (załącznik nr 3). Obszar znajduje się na parterze pawilonu M-IX Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. JPII.  

Zamawiający informuje, że wskazana jest wizja lokalna w celu przygotowania oferty.

 

Termin wykonania usługi:  9 tygodni

 

Gwarancja: 60 miesięcy na wykonaną dokumentacje

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.      Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3.      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia i nie znajdują się w stanie likwidacji lub upadłości.

 

Zleceniobiorca wraz z ofertą składa następujące ksera poświadczone za zgodność:

- rejestr firmy (np. KRS);

- wykaże, że wykonał  projekt w Służbie Zdrowia za kwotę 40 000 tys. zł brutto w okresie ostatnich 3 lat;

- wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Architektów RP.

- wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do projektowania bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

Ofertę należy złożyć do 15.04.2022 roku do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert: ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy  wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 15.04.2022 roku przed godziną 10:00” należy złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-V lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl

 

Wszelkie informacje pod numerem tel.:

12 614 24 51, 727-450-173 w godz. 8:00-12.00

Dział Inwestycji i Remontów

 

 

Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą

 

Warunki zgłaszania ofert:

      Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać

      Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu

      Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego

    (Załącznik nr 1)

 

-------------------------                          

Załącznik nr 1- Formularz Cenowy

Załącznik nr 2- Wzór Umowy

Załącznik nr 3 –Rzut parteru

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr.2 wzór umowy wiatrołap, wygłuszenie recepcji.doc doc 89 2022-03-30 11:21:00 Postępowanie
załącznik nr.1 Formularz Cenowy.doc doc 33 2022-03-30 11:21:00 Postępowanie
załącznik nr.3 rzut parteru.pdf pdf 11985.27 2022-03-30 11:21:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE.doc doc 37 2022-03-30 11:21:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie projektu - 1 szt. - (0)
2 Pełnienie nadzoru autorskiego - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 435