Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa gastronomiczna - adaptacja zawodowa policjantów

Magdalena Mierzwiak
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu Oddział: Wydział zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2022 12:58:00
Składania : 12-04-2022 08:30:00
Otwarcia : 12-04-2022 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W związku z koniecznością zabezpieczenia całodziennego wyżywienia funkcjonariuszom Policji w służbie przygotowawczej odbywającym adaptację zawodową, Wydział Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu zaprasza do złożenia oferty na usługę gastronomiczną polegającą na przygotowaniu  i dostarczeniu całodziennego wyżywienia .

Wytyczne i kryteria dot. oferty:

- za całodzienne wyżywienie przyjmuje się śniadanie, obiad w formie ciepłego dwudaniowego posiłku, kolacja

- okres wykonywania usługi :         

  od 27 kwietnia 2022 r. do 26 lipca 2022 r. (90 dni)   

- ilość funkcjonariuszy :  13 

- ilość zestawów całodziennego wyżywienia przypadających w ww. okresie na 1 funkcjonariusza; 

 Łączna szacowana ilość zestawów na 13 funkcjonariuszy całodziennego wyżywienia wynosi ok. 819 szt.

Ponadto 49 funkcjonariuszy - ( 456 służb) w tym okresie będzie odbywać służby w ramach uzupełnienia adaptacji zawodowej.  Sukcesywnie będą oni dołączani do w/w 13 funkcjonariuszy realizujących adaptację w taki sposób, aby łączna ich ilość  nie przekroczyła ilości 20 funkcjonariuszy dziennie w jednym czasie.

Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie dzienne z 1-dniowym wyprzedzeniem ilości zamawianych posiłków.

Podana ilość zestawów stanowi ilość maksymalną  i może ulec zmianie.

- posiłki powinny być porcjowane; śniadania oraz kolacje w spożywczych opakowaniach jednorazowych;

- jadłospis winien być zróżnicowany;

-śniadania powinny być dostarczone w godz. 6.00 – 7.00 do jednostki Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji przy ul. Oleskiej 95 w Opolu;

- posiłek gorący tj. obiad będzie spożywany na miejscu - w punkcie gastronomicznym w godz. 12.00 – 15.00;

- kolacja będzie odbierana przez funkcjonariuszy w momencie wydawania obiadu;

- wartość energetyczna posiłków winna wynosić co najmniej 2600 kcal w następujących proporcjach:

 * śniadanie - 25 %

 * obiad -       50 %

 * kolacja -     25 %

- stawka podstawowa za osobodzień wynosi 18,00 zł;

- do stawki podstawowej dolicza się marżę oraz 8% podatku VAT;

- w każdym zestawie całodziennego wyżywienia należy uwzględnić po 2 opakowania termiczne na śniadanie i kolację;

- Wykonawca winien zapewnić warunki lokalowe, aby umożliwić spożywanie posiłków na miejscu ( w tym celu powinien dysponować   odpowiednią liczbą miejsc siedzących aby umożliwić spożywanie posiłków przez co najmniej 20 osób jednocześnie) ;

- lokal gastronomiczny powinien być otwarty 7 dni w tygodniu, w tym święta;  

- Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką gastronomiczną spełniającą wymogi sanitarno - epidemiologiczne położoną w odległości nie więcej niż 4 km od siedziby SPPP w Opolu, ul. Oleska 95;

- Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję o zatwierdzeniu zakładu, jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami, półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi,             z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej.

- Zamawiający wymaga, aby osoby mające kontakt z żywnością były dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością oraz były nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy.  Na potwierdzenie Zamawiający wymaga aktualnych książeczek zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji umowy wezwać Wykonawcę do okazania w/w książeczek.


 Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na świadczenie ww. usług.  

Wzór umowy w załączniku.

  

 

 

 

 

 

                   

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.pdf pdf 787.19 2022-04-06 12:58:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna wartość oferty za 1 zestaw całodziennego wyżywienia (1 szt. zestawu: śniadanie, obiad, kolacja + dwa opakowania termiczne), 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 384