Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/SZACOWANIE/PIASEK Dostawa piasku do MPWiK w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 09:18:00
Składania : 06-04-2022 09:00:00
Otwarcia : 06-04-2022 09:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

  1.  Zamawiający informuje, iż nie będzie udostępniał ofert Wykonawców oraz załączników stanowiących treść korespondencji traktując uzyskane informacje w toku szacowania wartości zamówienia jako poufne.
  2.   Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy Zakupowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformie zakupowej.
  3. Wykonawca powinien mieć prawidłowo skonfigurowaną pocztę, w tym ustawione odpowiednio filtry antyspamowe – aby zapewnić bezproblemowy i niezwłoczny odbiór przesyłanej korespondencji (proszę o sprawdzenie folderu SPAM).

Przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją procedury szacowania wartości zamóienia/wyboru wykonawcy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego rozporządzenie o ochronie danych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), informujemy iż:          

1)     Wybór wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz ewentualne zawarcie, realizacja
i rozliczenie umowy z nim rodzi konieczność przetwarzania danych osobowych wykonawcy, jego pracowników, przedstawicieli, współpracowników i podwykonawców.

1)     Administratorem danych osobowych jest Miejskie  Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o. (dalej zwane MPWiK), z siedzibą przy ul. Roździeńskiego 38, 41-946  Piekary  Śląskie, strona www: mpwik-piekary.pl, mpwik-piekary.pl/bip, adres e-mail: mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl.

2)     W sprawach z zakresu ochrony swoich danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez administratora:

a)     drogą mailową na adres rodoinspektor@mpwik-piekary.pl;

b)     pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.

Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu.

3)     Dane osobowe w związku z prowadzonym postępowaniem będą przetwarzane w następujących celach:

a)     realizacja obowiązków prawnych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne, udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku
z postanowieniami Działu III Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych przez okres wynoszący:

- protokół z wyboru ofert wraz załącznikami - 4 lata liczone od dnia zakończenia postępowania;

- umowa z wybranym wykonawcą oraz wszystkie dokumenty z nią związane przez okres realizacji i jej rozliczenia;

b)     podjęcie działań w celu zawarcia, a następnie realizacji i rozliczenia umowy z wybranym wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i/lub f RODO, w zw. z postanowieniami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

c)      realizacja obowiązków księgowych i podatkowych wynikających z Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przez okres 5 lat od końca roku rozliczeniowego, w którym nastąpiło zdarzenie (dotyczy danych osobowych zawartych w ofercie, która zostanie wybrana);

d)     realizacja uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami z tytułu przeprowadzania niniejszego postępowania oraz realizacji umowy z wybranym wykonawcą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z art.118 i 471-486 Kodeksu Cywilnego, przez okres nieprzekraczający 3 lata.

4)     Z poszanowaniem poufnego charakteru danych, w tym stosując mechanizmy minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o charakterze wrażliwym, dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz udostępnione podmiotom przetwarzającym, w tym: Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, która udostępnia administratorowi platformę zakupową do obsługi elektronicznych zamówień publicznych oraz IntraCOM. Spółka cywilna Grzegorz Lemantowicz, Artur Molski, ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice, której powierzono utrzymanie strony Biuletynu Informacji Publicznej. Dane osobowe zostaną również ujawnione danych osobowych będą osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

5)     Osoby wskazane w pkt 1 mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym, usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy skontaktować się z administratorem lub Inspektorem ochrony danych.  

6)     Administrator, w przypadkach wskazanych w art. 17 ust. 3 lit. b  RODO, ma prawo odmówić usunięcia danych osobowych.

7)     Osobom wskazanym w pkt 1 przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uznają, iż przepisy RODO zostały naruszone.

8)     Podanie przez danych osobowych jest warunkiem umownym i wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

9)     Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa piasku płukanego sukcesywna dostawa piasku płukanego, przeznaczonego do podsypek, miejsce dostawy: loco magazyn Zamawiającego 1 tona Dział eksploatacji sieci wod-kan MPWiK w Piekarach Śląskich
Śląska 17
41-940, Piekary Śląskie
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3085 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Dostawa piasku płukanego w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy - Sukcesywne dostawy piasku płukanego I gatunek, frakcja 0 – 2 mm (zgodnie z PN – EN 13242) 800 ton w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z Zamawiającym. Przeznaczenie: do podsypek. Rzeczywista ilość dostarczonej partii towaru wynikać będzie z kwitu wagowego wystawionego i podpisanego przez wytwórcę towaru przedłożonego Zamawiającemu w dniu dostawy. Warunki realizacji: 1. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, partiami w oparciu o zamówienie złożone przez zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. 2. Jako zasadę przyjmuje się, iż dostawa zamówionej partii towaru będzie realizowana w dzień powszedni w godz. 07:00 – 14:00. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych towarów w stosunku do szacunkowej ilości potrzeb, jednak nie więcej niż 20%, co spowoduje zmniejszenie wartości niniejszej umowy i nie stanowi niewykonania bądź nienależytego wykonania niniejszej umowy i nie rodzi odpowiedzialności kontraktowej Zamawiającego. 4. Dostawy winny być realizowane transportem i na koszt wykonawcy. Ubezpieczenie na czas transportu do zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 5. Materiał winien być dostarczany samochodami o ładowności maksymalnej do 25 ton. 6. Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić zamawiającego o braku możliwości zrealizowania dostawy w określonym terminie jednocześnie wskazując nowy termin dostawy, nie dłuższy niż 3 dni robocze od planowanej dostawy. 7. Dostarczony towar stanowiący przedmiot umowy, musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i wprowadzone są do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 8. Dostarczony towar musi być dopuszczony do obrotu i powszechnego stosowania o dobrych parametrach zagęszczania. Powinien spełniać wymogi jakościowe określone w obowiązujących, w tym zakresie normach. Towar powinien być wolny od elementów szkodliwych dla środowiska i niebezpiecznych elementów użytkowych tj. popiołu, azbestu, papy, drutu, metali, szkła, części organicznych, itp., pod rygorem pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej Dostawcy i prawa odstąpienia Odbiorcy od Umowy, za zapłatą kary umownej przez Wykonawcę. Proszę o wpisanie "Akceptuję" (0)
4 Termin zwiazania ofertą - 30 dni (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 218