Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.182.2022 Dostawy artykułów biurowych.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 13:37:00
Składania : 04-04-2022 08:30:00
Otwarcia : 04-04-2022 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


1. Wymagania i specyfikacja:

1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:

1.1.1 Oświadczenie RODO.

1.2 Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę  Wykonawcy.

1.3 Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

1.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.

1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

1.6 Wykonawca w ramach zamówienia gwarantuje, że dostarczony fabrycznie nowe artykuły.

1.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

1.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

1.9 Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

1.10 Dostarczony towar w dniu dostawy winien mieć minimum 6 miesięcy okresu przydatności.

1.11 Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

1.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówionych towarów w poszczególnych asortymentach w ramach kwoty wartości zamówienia określonej w umowie.

1.13 Dostawy realizowane będą nie częściej niż 1 raz w miesiącu na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń jednostkowych w terminie 24 h  od momentu otrzymania takiego zapotrzebowania (nie licząc dni wolnych od pracy) lub w innym uzgodnionym wcześniej terminie.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO do zamówień publicznych.doc doc 54.5 2022-03-30 13:37:00 Postępowanie
UMOWA.docx docx 41.45 2022-03-30 13:37:00 Postępowanie
załącznik nr 1 opis zamówienia.docx docx 46.81 2022-03-30 13:37:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-04 12:02 Katarzyna Pieniacha Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów biurowych. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: : MAREK MIKICIUK PPHU MARKER, Siedlce, MAGAZYNOWA, nr 8C, 08-110 Siedlce. Wartość zamówienia wynosi 30966,94 zł brutto, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
2022-03-31 11:24 Katarzyna Pieniacha Pytanie Wykonawcy: Jeszcze jedno pytanie, w formularz wpisujemy cenę netto za 1 sztukę przedmiotu, czy już cenę za 10 szt np jak mamy w pozycji nr 1?
Odpowiedź Zamawiającego: Dzień dobry, w formularzu wpisujemy cenę netto za 1 sztukę/ opakowanie przedmiotu. Pozdrawiam.
2022-03-31 10:49 Katarzyna Pieniacha Pytanie Wykonawcy:
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące wyceny kalendarzy. Czy to mają być kalendarze na ten rok 2022, czy nastąpiła pomyłka i chodzi o kalendarze już na 2023 rok?
Odpowiedź Zamawiającego:
Dzień dobry, nastąpiła pomyłka chodziło nam o kalendarz na rok 2023. Pozdrawiam.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zeszyt A5 Format A5, ilość kartek 96, kratka, oprawa twarda 10 szt. - (0)
2 Cienkopis Cienkopis, 0,4mm czarny 10 szt. - (0)
3 Cienkopis Cienkopis, 0,4mm czerwony 10 szt. - (0)
4 Cienkopis Cienkopis, 0,4mm niebieski 10 szt. - (0)
5 Cienkopis Cienkopis, 0,4mm zielony 10 szt. - (0)
6 Długopis typu Pentel BK77 Długopis typu Pentel BK77, 0,7 mm, SuperB, z wymiennym wkładem czerwony 10 szt. - (0)
7 Długopis typu Pentel BK77 Długopis typu Pentel BK77, 0,7 mm, SuperB, z wymiennym wkładem zielony 10 szt. - (0)
8 Długopis typu Penmate 0,7 mm Długopis typu Penmate 0,7 mm, niebieski 150 szt. - (0)
9 Długopis typu Pentel Długopis typu Pentel, 0,5 mm, z wymiennym wkładem niebieski 150 szt. - (0)
10 Długopis Paper Mate Inkjoy Długopis typu Paper Mate Inkjoy, 0,5 mm, z wymiennym wkładem niebieski 150 szt. - (0)
11 Przekładki kartonowe Przeznaczone do najprostszego segregowania dokumentów, wykonane z grubego ekologicznego kartonu 190 g, rozmiar : 1/3 A4 3 opak. - (0)
12 Baterie paluszki AA Baterie: alkaliczne, gwarancja długiej żywotności, zabezpieczane przed biernym rozładowaniem 100 szt. - (0)
13 Kuweta na dokumenty przezroczysta Półka na dokumenty formatu A4, możliwość łączenia szufladek, kolor przezroczysty 20 szt. - (0)
14 Stojak na dokumenty pionowy A4 do przechowywania dokumentów A4, otwarta konstrukcji stojaka, wykonany z wytrzymałego materiału, kolor czarny 30 szt. - (0)
15 Dziurkacz Metalowy mechanizm, metalowa obudowa, zdolność dziurkowania: do 25 kartek, ogranicznik formatu: A4/US/A5/A6 10 szt. - (0)
16 Gumka Gumka do ścierania ołówka, szerokość min.: 0,9cm, min. wysokość: 2,3cm, min. długość: 5cm, kolor biały 30 szt. - (0)
17 Folia do laminowania Format A4, grubość 80mic 3 szt. - (0)
18 Klej sztyft Bezbarwny i bezwonny, zmywalny i niebrudzący, przeznaczony do papieru, pojemność min. 22 g 20 szt. - (0)
19 Klej w płynie Gumowa końcówka ułatwiająca równomierne nanoszenie, przeznaczony do klejenia papieru, nie marszczy papieru, pojemność min. 60 ml, typu AMOS 350 szt. - (0)
20 Korektor w piórze Precyzyjna metalowa końcówka, szybkoschnący, kolor biały, min. 10 ml 10 szt. - (0)
21 Korektor w płynie Kolor biały, szybkoschnący, idealnie kryjący, pojemność min. 20 ml 5 szt. - (0)
22 Koszulka A4 na dokumenty Wykonane z miękkiej, gładkiej folii polipropylenowej o grubości 45µm, wzmocniony brzeg, posiada właściwości antyrefleksyjne, krystaliczne, transparentne, otwarte na górze, odpowiednie do dokumentów w formacie A4, ilość dziurek do wpięcia: 11, rozmiar: 233x302mm 15 opak. - (0)
23 Koszulka A5 na dokumenty Koszulki na dokumenty wykonane z miękkiej, gładkiej folii polipropylenowej o grubości 50μm, krystaliczne, transparentne, otwarte na górze, antyelektrostatyczne, odpowiednie do dokumentów w formacie A5, liczba dziurek do wpięcia: 9, rozmiar: 17,1 x 21,5 cm 1 opak. - (0)
24 Linijka Plastikowa linijka o długości 30 cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu, odporna na złamanie, nieścieralna skala w centymetrach z obydwu stron 10 szt. - (0)
25 Marker permanentny niezmywalny czarny Pisze po drewnie, szkle, plastiku pozostając niezmywalny, wodoodporny, szybkoschnący, okrągła końcówka, kolor czarny, permanentny 15 szt. - (0)
26 Zakreślacz Grubości linii: 2 mm i 5 mm - do zaznaczania grubą kreską całych fragmentów tekstu oraz do robienia notatek, podkreśleń i pracy z linijką, zakreślasz fluorescencyjny, kolory: żółty 25 szt. - (0)
27 Zakreślacz Grubości linii: 2 mm i 5 mm - do zaznaczania grubą kreską całych fragmentów tekstu oraz do robienia notatek, podkreśleń i pracy z linijką, zakreślasz fluorescencyjny, kolory: zielony 25 szt. - (0)
28 Zakreślacz Grubości linii: 2 mm i 5 mm - do zaznaczania grubą kreską całych fragmentów tekstu oraz do robienia notatek, podkreśleń i pracy z linijką, zakreślasz fluorescencyjny, kolory: pomarańczowy 25 szt. - (0)
29 Zakreślacz Grubości linii: 2 mm i 5 mm - do zaznaczania grubą kreską całych fragmentów tekstu oraz do robienia notatek, podkreśleń i pracy z linijką, zakreślasz fluorescencyjny, kolory: różowy 25 szt. - (0)
30 Nożyczki Nożyczki biurowe, klasyczne 21cm, wykonane ze stali nierdzewnej o bardzo wysokiej jakości, uniwersalne – do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej, itp. 8 szt. - (0)
31 Ołówek Ołówek typu Evolution Original HB z gumką zielony BIC 150 szt. - (0)
32 Nożyk do otwierania korespondencji Ostrze wykonane z metalu, ergonomiczny uchwyt, eleganckie narzędzie do estetycznego otwierania listów i innych korespondencji 1 szt. - (0)
33 Plastelina Wysokiej jakości masa plastyczna, wykonana na bazie wosku, miękka i elastyczna, nie wysycha na powietrzu, różne kolory, opakowanie min. 12 kolorów 3 opak. - (0)
34 Zeszyt A4 Format A4, ilość kartek 60, kratka, twarda okładka 15 szt. - (0)
35 Segregator A4/50 Format: A4, szerokość: 50 mm, wymienna etykieta opisowa, pokryty ekologiczną folią PP o strukturze płótna, szerokość grzbietu: 50 mm, różne kolory (w tym 3 szt. żółte) 100 szt. - (0)
36 Segregator A4/75 Wyklejka papierowa wewnątrz, mechanizm dźwigniowy, sztywny i stabilny grzbiet, praktyczna dwustronna etykieta wymienna do opisania zawartości, pokryty ekologiczną folią PP o strukturze płótna, szerokość grzbietu: 75 mm różne kolory (w tym 1 szt. żółta), 100 szt. - (0)
37 Olej do niszczarki Przeznaczony do niszczarek tnących na ścinki, regularne używanie zapobiega osadzaniu się ścinków na nożach, przedłuża czas pracy i wydajność niszczarki, pojemność min. 350 ml 2 szt. - (0)
38 Segregator A5 Wykonany z twardej tektury, kolorowa oklejka pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wyklejka papierowa, do formatu A5, mechanizm ringowy, wymienna etykieta do opisu, szerokość grzbietu 75 mm 1 szt. - (0)
39 Gumki recepturki Gumki recepturki, wytrzymałe i elastyczne, , mix kolorów, 220x1,5x4,0 DIA, średnica 140 mm 8 szt. - (0)
40 Marker suchościeralny Marker do białych tablic, kolor: czarny, niebieski, czerwony, zielony, jest łatwo-usuwalny z powierzchni tablicy 45 szt. - (0)
41 Spinacze biurowe 28mm Wykonane ze stali nierdzewnej, rozmiar 28 mm, kolor srebrny, okrągły 100 opak. - (0)
42 Spinacze biurowe 50mm Wykonane ze stali nierdzewnej, rozmiar 50 mm, kolor srebrny, okrągły 5 opak. - (0)
43 Zszywacz Zszywa do 40 kartek, obudowa i mechanizm metalowe, na ramieniu plastikowy element wykończenia, na zszywki nr 24/6, kolor: czarny 10 szt. - (0)
44 Długopis Pelikan Stick Super Soft Długopis Pelikan Stick Super Soft, kolor niebieski 200 szt. - (0)
45 Zszywki Zszywki wykonane ze stali nierdzewnej o wymiarze 24/6 50 opak. - (0)
46 Taśma biurowa samoprzylepna 18mmx30m Przezroczysta taśma klejąca, wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, bezwonna 15 szt. - (0)
47 Taśma biurowa samoprzylepna 24mmx30m Przezroczysta taśma klejąca, bezwonna, wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym 80 szt. - (0)
48 Taśma pakowa Taśma pakowa 48mm x 50m, brązowa 40 szt. - (0)
49 Taśma dwustronna Kolor biały, długość: 25 m, szerokość: 50 mm 15 szt. - (0)
50 Skoroszyt oczkowy Format A4, Wykonany z kartonu 250g/m2, pełny, wewnątrz metalowy wąs, wyposażona w metalowe oczka umożliwiające wpięcie do segregatora, 40 szt. - (0)
51 Teczka wiązana kartonowa Format A4, Wykonana z kartonu min. 250g/m2, trzy wewnętrzne skrzydła, kolor biały 30 szt. - (0)
52 Teczka z gumką Wykonana z kartonu min. 250 g/m2, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, format A4, posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, 60 szt. - (0)
53 Skoroszyt A4 PCV Wykonany z folii PCV, przód twardy przezroczysty, tył twardy kolorowy, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, w środku blaszka i wąs o długości 16,5 cm, umożliwiający wpięcie dokumentów do 2 cm, wymienny, papierowy pasek do opisu, różne kolory 400 szt. - (0)
54 Tusz do stempli Dostępne kolory: czarny, pojemność min. 30 ml 20 szt. - (0)
55 Tusz do stempli Dostępne kolory: niebieski, pojemność min. 30 ml 20 szt. - (0)
56 Tusz do stempli Dostępne kolory: czerwony, pojemność min. 30 ml 1 szt. - (0)
57 Taśma klejąca z podajnikiem dyspenserem Dyspenser z taśmą krystaliczną 18 mm x 30 m. Podajnik posiada metalowe ząbki do obcinania taśmy 30 szt. - (0)
58 Baterie paluszki AAA Akumulator z możliwością ładowania 30 szt. - (0)
59 Rozszywacz biurowy do zszywek Rozszywacz na zszywki HK 24, HK 26, HK 10 20 szt. - (0)
60 Temperówka Wykonana z aluminium, wyposażona w jedno ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, przeznaczona do ostrzenia ołówków o maksymalnej średnicy 8 mm 20 szt. - (0)
61 Baterie paluszki AAA Baterie: alkaliczne, gwarancja długiej żywotności, zabezpieczane przed biernym rozładowaniem 100 szt. - (0)
62 Karteczki kostka klejona Karteczki klejone, klejone na jednym boku, kolor: mix pastelowych kolorów, wymiary: 85 x 85 mm, wysokość kostki: 40 mm 40 szt. - (0)
63 Karteczki kostka samoprzylepna Kostka, samoprzylepna, wymiary karteczki: 85x85mm, kolor: mix pastelowych kolorów, wysokość kostki: min. 30 mm 50 szt. - (0)
64 Długopis Pentel Energel Długopis typu Pentel Energel, 0,5 mm, z wkładem czarnym 30 szt. - (0)
65 Długopis Pentel Energel Długopis typu Pentel Energel, 0,5 mm, z wkładem niebieskim 100 szt. - (0)
66 Zakładki indeksujące Zakładki wykonane z papieru na 1/2 części posiadają klej, zakładki o wymiarach 20 x 50 mm w 4 różnych kolorach 30 szt. - (0)
67 Kalkulator biurowy Kalkulator biurowy Citizen SDC-444S lub inny równoważny jakościowo, duży, dwunastopozycyjny wyświetlacz, obliczenia procentowe, zmiana znaku, podwójna pamięć obliczeń, plastikowe klawisze, klawisz podwójnego zera, bateria zwykła, bateria słoneczna 2 szt. - (0)
68 Sznurek pakowy Surowiec juta, grubość: 2mm, naturalny kolor, bardzo mocny 10 szt. - (0)
69 Blok techniczny A4 Blok techniczny – Biały, format A4, ilość kartek 10, gramatura- min. 250 g/m2 150 szt. - (0)
70 Marker do płyt DVD/CD Grubość pióra 0,4 mm, wodoodporny, czarny 3 szt. - (0)
71 Pudło archiwizacyjne typu kopertowego Pudełko archiwizacyjne na dokumenty A4, kolor obojętny, standard 100 mm 10 szt. - (0)
72 Pudło ścięte na dokumenty i czasopisma Ścięte pudełko do przechowywania dokumentów A4, kolor obojętny, standard 100 mm 5 szt. - (0)
73 Taśma pakowa Taśma pakowa 48mm x 50m, przezroczysta 40 szt. - (0)
74 Papier A4 żółty Format papieru A4, typ barw intensywne, kolor żółty, 3 szt. - (0)
75 Blok biurowy A4 w kratkę Blok biurowy A4 w kratkę 100 kartek 40 szt. - (0)
76 Bateria prostokątna 9 v Napięcie: 9 V, akumulator z możliwością ładowania 30 szt. - (0)
77 Kalendarz biurkowy pionowy Pionowy, rok obowiązywania 2022, układ: tygodniowy, format min. 13,5 x 20 cm 25 szt. - (0)
78 Kalendarz trójdzielny Kalendarz trójdzielny o wym. 32 x 90 cm, przesuwne, czerwone okienko, główka to 12 obrazków na spirali, o wym. 29 x 24 cm, rok obowiązywania 2022 15 szt. - (0)
79 Kalendarz A5 Rok obowiązywania 2022, format A5, posiada: registry drukowane, wstążkę,  kapitałkę, oprawa: szyta i klejona, skóropodobna, półmatowa, miękka i aksamitna 15 szt. - (0)
80 Identyfikator z taśmą etui smycz holder Sztywna osłona do kart plastikowych i wizytówek, Wymiary 9,2cm x 5,9 cm (wewnątrz 8,6cm x 5,2cm), Identyfikator przeźroczysty, Tworzywo typu Plexi, 50 szt. - (0)
81 Skoroszyt do przechowywania i archiwizowania dokumentów Skoroszyt do przechowywania i archiwizowania dokumentów w formacie A4, fałda poprawia sztywność grzbietu, wewnątrz metalowy wąs z plastikowym dociskiem uniemożliwiającym wypadnięcie dokumentów, kolor: różne kolory, gramatura min. 250 g/m2. 100 szt. - (0)
82 Płyty DVD-RW Rodzaj nośnika: Płyta DVD, Typ nośnika: Płyta wielokrotnego zapisu DVD-RW, Pojemność: min. 4.7GB. 100 szt. - (0)
83 Stojak na dokumenty A4 metalowy Wykonany z metalu powlekanego czarnym lakierem, wymiary min.: 295x245x95mm, 10 szt. - (0)
84 Stojak na dokumenty siatka metalowy Lakierowany metal w kolorze czarnym, wymiary min.: 270 x 350 x 295 mm. 15 szt. - (0)
85 Bateria prostokątna 9 v Napięcie: 9 V, Typ: Alkaiczna 40 szt. - (0)
86 Baterie paluszki AA Akumulator z możliwością ładowania 40 szt. - (0)
87 Gąbeczka do tablic sucho ścieralnych Gąbeczka do tablic sucho ścieralnych, wymiary: min. 106x52x20mm 20 szt. - (0)
88 Teczka Teczka typu Barbara A4 skrzydłowa na rzep min. 30mm, kolor: różne kolory 10 szt. - (0)
89 Pinezki do tablic Pinezki do tablic, kolorowe plastikowe łebki, do tablic korkowych, pakowane po 100 sztuk 3 szt. - (0)
90 Tablica korkowa Tablica korkowa min. 100x160 drewno, w komplecie zestaw uchwytów montażowych, tablicę można montować w poziomie lub pionie 5 szt. - (0)
91 Długopis Pilot Długopis typu Pilot XB 1,6 niebieski, Super Grip-G XB 150 szt. - (0)
92 Długopis Pilot Długopis typu Pilot XB 1,6 czarny, Super Grip-G XB 50 szt. - (0)
93 Długopis Długopis automatyczny typu TOMA Superfine niebieski 50 szt. - (0)
94 Marker permanentny niezmywalny czerwony Pisze po drewnie, szkle, plastiku pozostając niezmywalny, wodoodporny, szybkoschnący, okrągła końcówka, kolor czerwony, permanentny 5 szt. - (0)
95 Tablica suchościeralna biała Tablica magnetyczna suchościeralna, Wymiary tablicy: min.29 x 22,4 x 0,9 cm, 10 szt. - (0)
96 Klej typu Super Glue Klej do szybkiego łączenia plastiku, metalu, drewna, szkła, porcelany, papieru. Przeznaczony do zastosowań domowych, przemysłowych i warsztatowych, wymagających szybkiej polimeryzacji, wysokiej wytrzymałości i niskiej lepkości kleju. 10 szt. - (0)
97 Antyrama 62 cm x 93 cm Antyrama wykonana jest z: plexi odpornej na promieniowanie UV (nie żółknie), płyty HDF, metalowych zapinek, na jednym krótszym (sztuka) i jednym dłuższym boku płyty (2 sztuki) nabite są metalowe wieszaki. 5 szt. - (0)
98 Antyrama 30 cm x 40 cm Możliwość wieszania w pionie i poziomie, front wykonany z bezpiecznej, lekkiej pleksy, plecy z twardej płyty HDF, Metalowe, srebrne klipsy. 5 szt. - (0)
99 Koperta C6 16x11,4 biała Koperta biała gładka format C6 (160 x 114 mm), rodzaj klejenia - klejone na mokro, opakowanie min. 1000 szt. 15 / 1000 szt. - (0)
100 Koperta C 5 162 x 229, biała opakowanie min. 100 szt., rodzaj zamknięcia: SK – pasek samoprzylepny, biała 25 / 100 szt. - (0)
101 Koperta C 5 wymiary min. 162 x 229 biała, bąbelkowa rodzaj zamknięcia: SK – pasek samoprzylepny, opakowanie min. 100 szt., biała, bąbelkowa 25 / 100 szt. - (0)
102 Koperty DL okienko prawe SK 110x220mm Koperty biurowe DL z okienkiem, kolor: biały, rodzaj: SK – samoklejące, okienko: prawe 45x90mm, wymiary: 110x220mm, opakowanie min. 1000 szt., 15 / 1000 szt. - (0)
103 Koperta bez okienka C4 (229 x 324 mm) opakowanie min. 100 szt., Koperta bez okienka C4 (229 x 324 mm) biała lub brązowa 25 opak. - (0)
104 Koperta 25 x 35 z paskiem samoklejącym opakowanie min. 100 szt., koperta biała lub brązowa 25 x 35 z paskiem samoklejącym 25 opak. - (0)
105 Koperta biała 25 x 35 z paskiem samoklejącym, bąbelkowa opakowanie min. 100 szt., koperta biała 25 x 35 z paskiem samoklejącym, bąbelkowa, G/17 25 / 100 szt. - (0)
106 koperta B4 rozszerzana brązowa lub biała, 250x353 rozszerzenie 40 koperta B4 rozszerzana brązowa lub biała, 250x353 rozszerzenie 40, opakowanie min. 100 szt., 25 / 100 szt. - (0)
107 Koperta rozszerzana E4 HK RBD 280x400x40mm biała lub brązowa Koperta rozszerzana E4 HK RBD 280x400x40mm biała lub brązowa, opakowanie min. 100 szt., 25 / 100 szt. - (0)
108 Koperta bąbelkowa 280x400 biała lub brązowa Koperta rozszerzana 280 x 400 biała lub brązowa, opakowanie min. 100 szt., bąbelkowa, 25 / 100 szt. - (0)
109 Zakreślacz Grubości linii: 2 mm i 5 mm - do zaznaczania grubą kreską całych fragmentów tekstu oraz do robienia notatek, podkreśleń i pracy z linijką, zakreślasz fluorescencyjny, kolory: niebieski 20 szt. - (0)
110 Zakreślacz Grubości linii: 2 mm i 5 mm - do zaznaczania grubą kreską całych fragmentów tekstu oraz do robienia notatek, podkreśleń i pracy z linijką, zakreślasz fluorescencyjny, kolory: fioletowy 20 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia jednostkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa będzie realizowana do siedziby Aresztu Śledczego w Grójcu, ul Armii Krajowej 21, 05-600 Grójec w okresie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy. Dostawy realizowane będą nie częściej niż 1 raz w miesiącu na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń jednostkowych w terminie 24 godzin od momentu otrzymania takiego zapotrzebowania (nie licząc dni wolnych od pracy) lub w innym uzgodnionym wcześniej terminie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym transport zamówienia na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Odpowiedzialność za szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu. - Wraz z ofertą należy przedłożyć: 1. Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 363