Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.5.2022 Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z wyposażeniem w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej w Bydgoszczy w ramach zadania "Przebudowa placu zabaw na os.Tatrzańskim (Program BBO)"

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2022 10:26:00
Składania : 08-04-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.5.2022 z dnia 28.03.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

   

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Nazwa zadania (wg planu):  „Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO)”


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej na dz. 142/3 obr. 406 w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania Miasta  pn. „Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO)”.

 

– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).


2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje:

Wykonanie nowego systemu CCTV, zgodnie z uzgodnionym Projektem Wykonawczym, w tym:

1) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej instalację monitoringu wizyjnego (uzgodnionej z Zamawiającym po zawarciu umowy),
w 3 egz.,

2) budowa tras kablowych (przewody do kamer należy poprowadzić ziemią możliwie najdogodniejszą trasą),

3) instalacja kamer CCTV  - 4 szt. na istniejących masztach oświetlenia Orlika wskazanych przez Zamawiającego,

4) rozmieszczenie sprzętu sieciowego i rejestratora w budynku zlokalizowanym na terenie Orlika,

5) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.),

6) ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z opracowaną w tym celu dokumentacją techniczną,

7) układanie kabli i przewodów,

8) terminowanie kabli w osprzęcie,

9) wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów,

10) uruchomienie systemu CCTV,

11) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji,

1. Wykonanie pomiarów, uruchomienie i wykonanie testów i badań wybudowanego systemu.

2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu monitoringu wizyjnego CCTV.

3. Przeprowadzenie instruktażu dla operatorów monitoringu wizyjnego.


2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1, pkt 1,

2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz.1333 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

4) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu pięcioletniej odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy,

5) zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.

 

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,

3) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,

4) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie instalacji monitoringu CCTV o wartości min. 10.000 zł brutto.


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia,

2) wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,

6) Podział ceny na składniki,


5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7.   Termin wykonania zamówienia: - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:

a) w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy  - opracowanie dokumentacji projektowej.


8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

* Lubomiła Pietkun – Główny Specjalista WIM, tel. 052-58 59 437,

* Jacek Wonsewicz – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, tel. 692-308-569.

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  08.04.2022 r. o godz. 11.00.

10.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,

2)  Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

3)  Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2 i 3),

4)  Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

6)  Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki,


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



Bydgoszcz, 28.03.2022r.             


                                                                                                                                              ZASTĘPCA DYREKTORA 

                                                                                                                                        WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                        URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                 SEBASTIAN FIFIELSKI



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał nr 1 OPZ Kromera monitoring.pdf pdf 474.08 2022-03-29 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 2 wzór umowy.pdf pdf 563.93 2022-03-29 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 3 RODO.pdf pdf 131.44 2022-03-29 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 4 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 204.58 2022-03-29 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 5 mapa zasadnicza.pdf pdf 240.93 2022-03-29 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 6 PCNS monitoring terenu przy ul. Kromera.pdf pdf 145.06 2022-03-29 10:26:00 Postępowanie
unieważnienie.pdf pdf 28.39 2022-04-14 10:56:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-14 10:56 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z wyposażeniem w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej w Bydgoszczy w ramach zadania "Przebudowa placu zabaw na os.Tatrzańskim (Program BBO)" Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 346