Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3941-13/2022 Dostawa mebli

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2022 13:14:00
Składania : 30-03-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

  

 

                           Zakres zamówienia

 

Część I

Część II

Część III

Przedmiot zamówienia i ilość

·         Szafa na akta [cm]185x90x40, ilość: 1 szt.

·         Szafa na akta [cm] 185x45x40, ilość: 2 szt.

·         Biurko białe  [cm]140x65, ilość: 1 szt.

·         Biurko ciemne [cm] 140x65, ilość: 1 szt.

·         Krzesło szare, ilość: 9 szt.

·         Krzesło  biurowe, ilość: 3 szt.

·         Biurko komputerowe, ilość: 1 szt.

·         Kontener do biurka, ilość: 1 szt.

·         Krzesło biurowe, ilość: 1 szt.

·         Lampka biurowa, ilość: 1 szt.

 

Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia -formularz cenowy.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie zapytania ofertowego BZP_3941-13-2022.pdf pdf 6204.39 2022-03-25 13:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy meble AH.pdf pdf 238.93 2022-03-25 13:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - OPZ - formularz.doc doc 276.5 2022-03-25 13:14:00 Kryterium
Informacja o rozstrzygnieciu postepowania w zakresie 3 czesci zamowienia.pdf pdf 364.28 2022-04-04 14:01:39 Publiczna wiadomość
Informacja o rozstrzygnieciu w zakresie 1 i 2 czesci zamowienia BZP-3941-13-2022.pdf pdf 795.37 2022-04-06 08:45:53 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym rozstrzygnięciu postępowania w zakresie cz. 2 - BZP-3941-13-2022.pdf pdf 418.95 2022-04-20 10:39:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-20 10:39 Brygida Śliwa INFORMACJA O PONOWNYM ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - BZP-3941-13/2022

Informacja o ponowny [...].pdf

2022-04-06 08:45 Brygida Śliwa Informacja o rozstrzygnięciu postępowania w zakresie I i II części zamówienia

Informacja o rozstrz [...].pdf

2022-04-04 14:01 Brygida Śliwa Informacja o rozstrzygnięciu postępowania w zakresie 3 części zamówienia

Informacja o rozstrz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres części pierwszej Szafa na akta, [cm]185x90x40, ilość: 1 szt. szafa na akta [cm] 185x45x40, ilość: 2 szt. biurko białe [cm]140x65, ilość: 1 szt., biurko ciemne [cm] 140x65, ilość: 1 szt., krzesło szare, ilość: 9 szt. OPZ w załączniku nr 1 - proszę o uzupełnienie 1 dostawa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
2 Zakres części drugiej Krzesło biurowe, ilość: 3 szt. OPZ w załączniku nr 1 - proszę o uzupełnienie 3 szt. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
3 Zakres części trzeciej Biurko komputerowe, ilość: 1 szt., kontener do biurka, ilość: 1 szt., krzesło biurowe, ilość: 1 szt., lampka biurowa, ilość: 1 szt. OPZ w załączniku nr 1 - proszę uzupełnić 1 dostawa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty m.in. transportu, parkingu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia - 1) zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty oraz nie zgłaszamy żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia; 2) oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym ; 3) upewniliśmy się co do prawidłowości i kompletności naszej oferty i ceny. Cena oferty brutto w PLN zawiera należny podatek VAT (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesiemy z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 5 – 17 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; 5) zapoznaliśmy się z odpowiedzialnością karną, o której mowa w art. 297 Kodeksu Karnego, tj. „Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi – kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5”; 6) będziemy związani złożoną ofertą przez okres 30 dni PROSZĘ POTWIERDZIĆ wpisując AKCEPTUJĘ (0)
5 Zamówienie zrealizujemy samodzielnie/ przy udziale podwykonawców - Proszę o odpowiedz: Samodzielnie/przy udziale podwykonawców. (0)
6 Oświadczam/y, że wybór mojej/naszej oferty będzie/nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego - Proszę o odpowiedz: będzie/nie będzie Jeżeli wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (0)
7 Gwarancja jakości - Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące i liczony jest od daty wykonania umowy tj. podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli stron. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Termin dostawy - Proszę wpisać termin dostawy dla każdej części. Maksymalny termin dostawy wynosi max. 21 dni liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy. (0)
9 OPIS przedmiotu zamówienia - formularz cenowy - Proszę o uzupełnienie Opisu Przedmiotu Zamówienia - Formularz, załącznik nr 1 do pobrania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - OPZ [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 257