Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 19/DZS/2022/PN/WUDiM Bieżące prace porządkowo-utrzymaniowe w latach 2022 i 2023 na drogach wojewódzkich będących w zarządzie ZDW Gdańsk w podziale na części/zadania

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2022 10:49:00
Składania : 22-04-2022 09:00:00
Otwarcia : 22-04-2022 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 521.06 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
02. SWZ.pdf pdf 734.62 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
03. Zał. 2 do Rozdz. II SWZ - JEDZ.zip zip 75.81 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
04. Zał. 1-8 do Rozdz. III SWZ - Formularze cenowe.zip zip 696.88 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
05. Rozdział IV SWZ - OPZ.pdf pdf 1345.52 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
06. Rozdział V SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 305.79 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
07. Formularze - wersja edytowalna.doc doc 226 2022-03-25 10:49:00 Postępowanie
Zapytania nr 1 z dn. 15.04.2022 r..pdf pdf 164.32 2022-04-15 10:58:49 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 186.71 2022-04-22 14:52:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert dodatkowych - cz. 2 zad. 6.pdf pdf 140.48 2022-05-30 08:33:51 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszcyh - cz. 5 z. 1, 2 cz. 6 z. 1, 2, 3, 4.pdf pdf 223.87 2022-06-01 15:08:35 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych - cz. 1 z. 1, 2, 3 cz. 2 z 1, 4, 5 cz. 8 z. 1, 2, 3, 4, 5.pdf pdf 245.84 2022-06-02 15:38:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych - cz. 3 z. 1, 2, 3, 4, 5.pdf pdf 218.24 2022-06-03 11:10:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - cz. 3 z. 5.pdf pdf 199.01 2022-06-09 14:14:14 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa.pdf pdf 199.03 2022-06-10 15:25:30 Publiczna wiadomość
Platforma zakupowa Zamawiającego.pdf pdf 222.62 2022-06-15 14:38:34 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - cz. 2 z. 3.pdf pdf 197.64 2022-06-23 11:47:33 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - cz. 6 z. 5.pdf pdf 198.49 2022-06-28 13:41:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - cz. 2 z. 2.pdf pdf 197.8 2022-07-05 12:41:18 Publiczna wiadomość
2022-OJS128-365509-pl.pdf pdf 643.43 2022-07-06 12:55:53 Publiczna wiadomość
2022-OJS141-404145-pl.pdf pdf 147.33 2022-07-25 10:27:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-25 10:27 Paweł Jurgo Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - wyniki postępowania II

2022-OJS141-404145-p [...].pdf

2022-07-06 12:55 Paweł Jurgo Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - wyniki postępowania

2022-OJS128-365509-p [...].pdf

2022-07-05 12:41 Paweł Jurgo Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część 2 zadanie 2

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-28 13:41 Paweł Jurgo Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część 6 zadanie 5

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-23 11:47 Paweł Jurgo Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część 2 zadanie 3

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-15 14:38 Daniel Rynkiewicz Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - cześć 2 zadanie 6, cześć 4 zadanie 2, cześć 7 zadanie 1 i 2.

Platforma zakupowa Z [...].pdf

2022-06-10 15:25 Paweł Jurgo Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - cześć 4 zadanie 1

Platforma zakupowa.p [...].pdf

2022-06-09 14:14 Paweł Jurgo Informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej - część 3 zadanie 5

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-03 11:10 Paweł Jurgo Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych w zakresie części 3 zadanie 1, 2, 3, 4, 5

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-02 15:38 Paweł Jurgo Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych:
- część 1 zadanie 1, 2, 3
- część 2 zadanie 1, 4, 5
- część 8 zadanie 1, 2, 3, 4, 5

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-01 15:08 Paweł Jurgo Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych - część 5 zadanie 1 i 2 oraz część 6 zadanie 1, 2, 3 i 4

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-05-30 08:33 Paweł Jurgo Informacja z otwarcia ofert dodatkowych - cz. 2 zad. 6

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-22 14:52 Paweł Jurgo Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-15 10:58 Paweł Jurgo Zapytania nr 1 z dn. 15.04.2022 r.

Zapytania nr 1 z dn. [...].pdf

2022-03-25 11:18 Paweł Jurgo Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1 523 675,96 zł, w tym:
- część 1, zadanie 1 - 91 500,00 zł
- część 1, zadanie 2 - 29 400,00 zł
- część 1, zadanie 3 - 66 000,00 zł
- część 2, zadanie 1 - 46 460,00 zł
- część 2, zadanie 2 - 64 600,00 zł
- część 2, zadanie 3 - 95 160,00 zł
- część 2, zadanie 4 - 37 000,00 zł
- część 2, zadanie 5 - 46 460,00 zł
- część 2, zadanie 6 - 32 960,00 zł
- część 3, zadanie 1 - 18 000,00 zł
- część 3, zadanie 2 - 70 000,00 zł
- część 3, zadanie 3 - 46 000,00 zł
- część 3, zadanie 4 - 70 000,00 zł
- część 3, zadanie 5 - 46 000,00 zł
- część 4, zadanie 1 - 104 000,00 zł
- część 4, zadanie 2 - 113 000,00 zł
- część 5, zadanie 1 - 63 000,00 zł
- część 5, zadanie 2 - 75 600,00 zł
- część 6, zadanie 1 - 53 136,00 zł
- część 6, zadanie 2 - 46 656,00 zł
- część 6, zadanie 3 - 48 004,00 zł
- część 6, zadanie 4 - 60 653,00 zł
- część 6, zadanie 5 - 45 101,00 zł
- część 7, zadanie 1 - 16 920,58 zł
- część 7, zadanie 2 - 18 065,38 zł
- część 8, zadanie 1 - 35 000,00 zł
- część 8, zadanie 2 - 15 500,00 zł
- część 8, zadanie 3 - 22 500,00 zł
- część 8, zadanie 4 - 32 500,00 zł
- część 8, zadanie 5 - 14 500,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1867