Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej nad realizacją zadania pn. "Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcąćego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 (II Etap)"

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2022 08:35:00
Składania : 06-04-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości 10.000 zł - 130.000 zł netto zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej nad realizacją zadania pn. „Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 (II Etap)

 

CPV   71520000-9    Usługi nadzoru budowlanego

           71631300-3    Usługi technicznego nadzoru budowlanego

 

II.         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 

1. Prace objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową    autorstwa firmy Usługi Projektowe mgr inż. arch. Adam Mądrzak, Boleścin 49d, 58 – 100 Świdnica oraz na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Decyzja Nr 1053/2020 z dnia 27.07.2020 r.

2. Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:

    UWAGA: Zakres prac do wykonania obejmuje wyłącznie wejściową (frontową) część budynku, a w szczególności:

1.      Elewacja północno – wschodnia (frontowa):

- remont (częściowa wymiana) tynków

- oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie elementów wystroju architektonicznego,

- malowanie elewacji farbą silikatową,

- remont balkonu nad wejściem głównym,

- remont i malowanie drzwi wejściowych i wrót do pomieszczenia gospodarczego,

- montaż lamp solarnych,

- wymiana rur spustowych,

- wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,

- malowanie krat i elementów metalowych w elewacji budynku,     

2.      Elewacja południowo – wschodnia (od strony placu wewnętrznego):

- wymiana tynków na ciepłochronne,

- malowanie elewacji,

- remont balkonu,

- wymiana drzwi,

- zamurowanie otworu drzwiowego (wrót)

- malowanie krat,

- wymiana rur spustowych,

- wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,

3.      Elewacja  północno – zachodnia (boczna od ulicy Czwartaków):

- ocieplenie ściany szczytowej styropianem z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,

- wymiana tynków na ciepłochronne na klatce schodowej, 

- malowanie elewacji,

- wymiana drzwi,

- zamurowanie otworu okiennego,

4.      Elewacja południowo – zachodnia (boczna od ulicy Rycerskiej):

- remont (częściowa wymiana) tynków

- oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie elementów wystroju architektonicznego,

- malowanie elewacji,

- montaż lampy solarnej

- malowanie krat i elementów metalowych w elewacji budynku

5.      Remont dachu:

- wymiana orynnowania wraz z naprawą, regulacją i malowaniem rynhaków,

- uzupełnienie gąsiorów,

- uzupełnienie brakujących (uszkodzonych) dachówek

- przełożenie części pokrycia dachowego,

- naprawa tynków i malowanie komina,

- uszczelnienie pokrycia dachowego od wewnątrz,

- impregnacja więźby dachowej,

6.      Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją użytkową:

- ułożenie wełny mineralnej na istniejącej posadzce strychu,

- wykonanie pomostów komunikacyjnych z płyt OSB


    Zakres prac został wskazany w Załączniku Nr 6 – Zdjęcia z opisem prac

3. Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi: 523.757,81 /netto/  (słownie: pięćset dwadzieścia trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt siedem złotych 81/100 groszy).

 

III.       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – planowany termin podpisania umowy z wykonawcą prac wyłonionym w drodze postępowania przetargowego określa się wstępnie na drugą połowę kwietnia 2022 r. Termin przekazania placu budowy w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 

2. Termin zakończenia: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru prac.

 

IV.     INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.     Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

      Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.    Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.  Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI.      WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.      Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 6 kwietnia 2022 r. do godziny 10.00

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.


IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.    Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.

5.    Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.   Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych

Załącznik nr 3 – Projekt umowy

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 6 – Zdjęcia i opis prac

Załącznik nr 7 – Decyzja pozwolenie na budowę

 

 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 55.5 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych.docx docx 17.54 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 29.67 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.17 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa.7z 7z 5676.33 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Zdjęcia i opis prac.docx docx 6415.81 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Decyzja - Pozwolenie na budowę.pdf pdf 1650.91 2022-03-23 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 55.5 2022-03-23 08:35:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 55.5 2022-03-23 08:35:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych.docx docx 17.54 2022-03-23 08:35:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 29.67 2022-03-23 08:35:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konsytrukcyjno - budowlanej nad realizacją zadania "Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów 30 (II Etap)" Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia budowlane - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx

(0)
3 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Pro [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353