Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestroskiego w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalcji sanitarnych nad realizacją zadania polegającego na "Modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Strzegomiu" przy ul. Krótkiej 6

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Deadlines:
Published : 17-03-2022 12:38:00
Placing offers : 30-03-2022 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE


I          ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości poniżej 10.000 zł netto zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych nad realizacją zadania polegającego na „Modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Strzegomiu” przy ul. Krótkiej 6.


 CPV   45.33.11.10-0 - Instalowanie kotłów

45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45.33.22.00-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

 

II         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Prace modernizacyjne związane z modernizacją kotłowni węglowej wyposażonej w dwa kotły węglowe – retortowe o mocy 150 kW każdy na kotłownię gazową o mocy 373 kW w lokalizacji istniejącej  kotłowni wyposażonej w będący w dyspozycji Zamawiającego kocioł gazowy Vitoplex 100 o mocy 373 kW z 2002 r.  Prace będą realizowane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową autorstwa Firmy EPD, Bukowina Sycowska 33/2, 56-513 Międzybórz, na podstawie decyzji Pozwolenia na Budowę Nr 47/2020 z dnia 16.01.2020 r.

2.       Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:

1)    demontaże i rozbiórki istniejących urządzeń w kotłowni, (złożenie złomu z rozbiórek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wywóz złomu wykona Zamawiający),

2)      wykonanie nowej instalacji gazowej,

3)   wykonanie prac budowlanych dostosowujących pomieszczenie istniejącej kotłowni do przepisów p.poż. oraz pozostałych prac remontowych,

4)      wykonanie studni schładzającej wraz z wpięciem do istniejącej instalacji kanalizacyjnej,

5)      wykonanie instalacji uzdatniania wody,

6)      przebudowa instalacji elektrycznej, automatyki i sterowania w kotłowni, 

7)      demontaż istniejącego kotła w kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Świdnicy przy ul. Równej 11 wraz z jego transportem do nowej lokalizacji tj. modernizowanej kotłowni przy Zespole Szkół w Strzegomiu przy ul. Krótkiej 6.

8)   wykonanie oględzin zdemontowanego kotła wraz z oceną stanu technicznego poszczególnych jego elementów wraz z przedstawieniem Zamawiającemu wykazu ewentualnych napraw i ich kosztu.

9)      montaż kotła w nowej lokalizacji wraz z wpięciem do istniejącej instalacji c.o.,

10)  wykonanie instalacji odprowadzenia spalin i wentylacji,

11)  dokonanie rozruchu kotłowni wraz z wykonaniem wszystkich wymaganych prób, odbiorów ( w tym UDT) i uzgodnień.

3.   Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi: 234.609,14 /netto/ (słownie: dwieście trzydzieści cztery tysiące sześćset dziewięć złotych 14/100 grosze).

 

III       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1.     Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – planowany termin podpisania umowy z wykonawcą prac wyłonionym w drodze postępowania przetargowego określa się wstępnie na pierwszą  połowę kwietnia 2022 r. Termin przekazania placu budowy w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 

2.     Termin zakończenia: do sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy lub do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru prac.

 

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.     Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.   Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.   Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI.      WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.      Oświadczenie o posiadaniu uprawnień:

-        budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,

-     budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, 

-    budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań związanych z budową, remontem lub modernizacją instalacji kotłowni.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 30 marca 2022 r. do godziny 10.00

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.     O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.     Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.     Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.    Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.

5.    Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.   Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień i doświadczenia zawodowego

Załącznik nr 3 – Projekt umowy

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 58.5 2022-03-17 12:38:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświdczenia zawodowego.docx docx 17.78 2022-03-17 12:38:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 30.11 2022-03-17 12:38:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.22 2022-03-17 12:38:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa.7z 7z 3285.57 2022-03-17 12:38:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 58.5 2022-03-17 12:38:00 Subject of the order
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświdczenia zawodowego.docx docx 17.78 2022-03-17 12:38:00 Criterion
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 30.11 2022-03-17 12:38:00 Criterion
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 58.5 2022-03-17 12:38:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zapytanie ofertowe ocenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej w zak. instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych nad zadaniem Modernizacja kotłowni w ZS w Strzegomiu Wykonaie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 service Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia budowlane i doświadcenie zawodowe - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświadczenia zawodowego Attachment required

Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx

(0)
3 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Pro [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 273