Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GOŚ.271.3.2022 Sporządzenie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Bolków

Karolina Kuryło
Gmina Bolków Oddział: Referat GOŚ
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2022 13:15:00
Składania : 24-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 24-03-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 74 13 213 wew. 102

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie 1:

a)      Opracowanie dokumentacji niezbędnej do otrzymania dofinansowania na realizację działań w ramach ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii „Konkursu - Azbest 2022”;

b)      Opracowanie materiałów informacyjnych mających na celu zawiadomienie mieszkańców o prowadzonej inwentaryzacji azbestu;

c)      Wykonanie dokumentacji fotograficznej i przekazanie na płycie CD zinwentaryzowanych wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Bolków wraz z opisem nieruchomości, której dotyczą;

d)      Pomoc w opracowaniu sprawozdania końcowego do Ministerstwa Rozwoju
i Technologii z realizacji niniejszego zadania.

Zadanie 2:

Po otrzymaniu dofinansowania z Ministerstwa Rozwoju i Technologii w ramach „Konkursu - Azbest 2022”:

a)      Sporządzenie aktualizacji inwentaryzacji w formie papierowej i elektronicznej (płyta CD) wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Bolków:

• dotyczącej osób fizycznych, wraz z przygotowaniem warstwy obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego; warstwa obrysów umożliwia eksport wyników inwentaryzacji do Bazy Azbestowej do warstw w formacie *.shp i *.pdf, zgodnie z załącznikiem zamieszczonym na stronie internetowej konkursu; wyniki inwentaryzacji zasilą Bazę Azbestową (www.bazaazbestowa.gov.pl),

• dotyczącej osób prawnych, wyniki inwentaryzacji wraz z numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej). Opracowanie materiałów informacyjnych mających na celu zawiadomienie mieszkańców o prowadzonej inwentaryzacji azbestu;

b)      Aktualizacja Bazy Azbestowej www.bazaazbestowa.pl: wprowadzenie zebranych danych, weryfikacja pod kątem zgodności z aktualną inwentaryzacją;

c)      Wyniki inwentaryzacji dotyczące osób prawnych, wraz z numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej);

d)      Przygotowanie rozliczenia końcowego do Ministerstwo Rozwoju i Technologii zgodnie z regulaminem „Konkursu - Azbest 2022” wraz z niezbędną dokumentacją.

 

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z „Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032”, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.), na podstawie strategii rozwoju, programów i dokumentów programowych, o których mowa w ustawie z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r., poz. 1057).


Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta po otrzymaniu dofinansowania z Ministerstwa Rozwoju i Technologii  w ramach „Konkursu - Azbest 2022”.

 

2. Niezbędne dane wspomagające sporządzenie oferty i określenie kosztów:

1) Liczba mieszkańców stałych – stan na dzień 31.12.2021 r.: 10 022 osób,

2) Powierzchnia Gminy:  152,85 km2. Użytki rolne zajmują w gminie łącznie 62%, lasy i grunty leśne 29% powierzchni,

3) Liczba sołectw: 17 (liczba miejscowości 18),

4)  Liczba budynków: ok. 6200 szt. (dane wg GUS),

5) Charakter Gminy: miejsko - wiejski (oprócz budynków mieszkalnych, duża liczba budynków gospodarczych pokryta azbestem),

6) Kod terytorialny: 205023.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2022 r.

4. Kryterium oceny złożonych propozycji cenowych - cena ryczałtowa 100%.

5. Wymagania dla oferentów:

a)      prowadzenie działalności gospodarczej,

b)      posiadanie doświadczenia, tj.:  zrealizowania minimum 3 zamówień, polegających
na opracowaniu inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dla JST,

c)      posiadanie doświadczenia, tj.: zrealizowania minimum 3 zamówień, polegających
na opracowaniu dokumentacji niezbędnej do otrzymania dofinansowania na realizację działań w ramach ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii Konkursu AZBEST.

6. Kompletna oferta winna zawierać:

a)      wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1),

b)      referencje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie posiadania doświadczenia,

c)      aktualny odpis z właściwego rejestru (wybrany wykonawca dostarczy zamawiającemu przed zawarciem umowy).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy.docx docx 13.16 2022-03-16 13:15:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.docx docx 16.86 2022-03-16 13:15:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe - aktualizacja inwentaryzacji Gmina Bolków.docx docx 19.05 2022-03-16 13:15:00 Postępowanie
Protokół z wyboru wykonawcy.pdf pdf 61.77 2022-03-25 13:57:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-25 13:57 Karolina Kuryło Protokół z wyboru wykonawcy

Protokół z wyboru wy [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Bolków Opis przedmiotu zamówienia wg załącznika 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 689