Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2022 13:15:00 |
Składania : | 24-03-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 74 13 213 wew. 102
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1:
a) Opracowanie dokumentacji niezbędnej do otrzymania dofinansowania na realizację działań w ramach ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii „Konkursu - Azbest 2022”;
b) Opracowanie materiałów informacyjnych mających na celu zawiadomienie mieszkańców o prowadzonej inwentaryzacji azbestu;
c) Wykonanie dokumentacji fotograficznej i przekazanie na płycie CD zinwentaryzowanych wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Bolków wraz z opisem nieruchomości, której dotyczą;
d)
Pomoc w opracowaniu sprawozdania
końcowego do Ministerstwa Rozwoju
i Technologii z realizacji niniejszego zadania.
Zadanie 2:
Po otrzymaniu dofinansowania z Ministerstwa Rozwoju i Technologii w ramach „Konkursu - Azbest 2022”:
a) Sporządzenie aktualizacji inwentaryzacji w formie papierowej i elektronicznej (płyta CD) wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Bolków:
• dotyczącej osób fizycznych, wraz z przygotowaniem warstwy obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego; warstwa obrysów umożliwia eksport wyników inwentaryzacji do Bazy Azbestowej do warstw w formacie *.shp i *.pdf, zgodnie z załącznikiem zamieszczonym na stronie internetowej konkursu; wyniki inwentaryzacji zasilą Bazę Azbestową (www.bazaazbestowa.gov.pl),
• dotyczącej osób prawnych, wyniki inwentaryzacji wraz z numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej). Opracowanie materiałów informacyjnych mających na celu zawiadomienie mieszkańców o prowadzonej inwentaryzacji azbestu;
b) Aktualizacja Bazy Azbestowej www.bazaazbestowa.pl: wprowadzenie zebranych danych, weryfikacja pod kątem zgodności z aktualną inwentaryzacją;
c) Wyniki inwentaryzacji dotyczące osób prawnych, wraz z numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej);
d) Przygotowanie rozliczenia końcowego do Ministerstwo Rozwoju i Technologii zgodnie z regulaminem „Konkursu - Azbest 2022” wraz z niezbędną dokumentacją.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z
obowiązującymi przepisami, a w szczególności z „Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032”,
ustawą z dnia 27 kwietnia 2001
r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), rozporządzeniem Ministra
Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków
bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004
r. Nr 71, poz. 649 ze zm.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021
r., poz. 2373 ze zm.), na podstawie strategii rozwoju, programów i dokumentów programowych, o których mowa w ustawie z dnia 6 grudnia 2006 r. o
zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r., poz. 1057).
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta po otrzymaniu dofinansowania z Ministerstwa Rozwoju i Technologii w ramach „Konkursu - Azbest 2022”.
2. Niezbędne dane wspomagające sporządzenie oferty i określenie kosztów:
1) Liczba mieszkańców stałych – stan na dzień 31.12.2021 r.: 10 022 osób,
2) Powierzchnia Gminy: 152,85 km2. Użytki rolne zajmują w gminie łącznie 62%, lasy i grunty leśne 29% powierzchni,
3) Liczba sołectw: 17 (liczba miejscowości 18),
4) Liczba budynków: ok. 6200 szt. (dane wg GUS),
5) Charakter Gminy: miejsko - wiejski (oprócz budynków mieszkalnych, duża liczba budynków gospodarczych pokryta azbestem),
6) Kod terytorialny: 205023.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2022 r.
4. Kryterium oceny złożonych propozycji cenowych - cena ryczałtowa 100%.
5. Wymagania dla oferentów:
a) prowadzenie działalności gospodarczej,
b) posiadanie
doświadczenia, tj.: zrealizowania
minimum 3 zamówień, polegających
na opracowaniu inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dla JST,
c)
posiadanie doświadczenia, tj.: zrealizowania minimum 3 zamówień,
polegających
na opracowaniu dokumentacji niezbędnej do otrzymania dofinansowania na
realizację działań w ramach ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju i
Technologii Konkursu AZBEST.
6. Kompletna oferta winna zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1),
b) referencje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie posiadania doświadczenia,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru (wybrany wykonawca dostarczy zamawiającemu przed zawarciem umowy).
2022-03-25 13:57 | Karolina Kuryło | Protokół z wyboru wykonawcy |
Komunikaty