Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-03-2022 09:47:00 |
Składania : | 21-03-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.75.2022
Zapytanie ofertowe
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą
w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Kompleksową pielęgnację zieleni wokół
BRAMY POZNANIA przy ul. Gdańskiej 2 w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia:
1. Tereny przeznaczone do pielęgnacji wskazane są przez Zamawiającego na
mapkach stanowiących załącznik nr 1.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi:
a) wywóz powstałych odpadów ogrodniczych z terenu Bramy Poznania,
b) dodatkowej usługi koszenia trawy, grabienia i wywozu pokosu z obszaru 3
lub/i 4 uwidocznionych na mapce oznaczonej, jako ICHOT-skarpy, jako dodatkowej
usługi poza harmonogramem, na osobne zlecenie Zamawiającego,
c) orientacyjna powierzchnia terenu objętego usługą wynosi: 8 000 m2. Podane pow. w m2 proszę traktować, jako przybliżone,
d) rodzaj zieleni, jej położenie zostało uwidocznione na mapkach w
załączniku nr 1. Kolorem zielonym zaznaczono
pow. trawiaste, pomarańczowym nasadzenia, brązowym platany,
e) istnieje możliwość osobistej wizji na obiekcie,
f) umowa stanowi załącznik nr. 2 do zapytania,
g) sposób pielęgnacji Łąki kwietnej oraz spis wysianych gatunków stanowi
załącznik
nr. 3,
h) harmonogram wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych uwidoczniony jest w załączniku
nr. 4. Istnieje możliwość nieznacznej korekty
harmonogramu w zakresie dni dotyczących realizacji poszczególnych czynności po
akceptacji zmian przez Zamawiającego,
i) powierzchnie trawiaste w większości są zaopatrzone w automatyczny system
nawadniania,
3. Koszenie powierzchni trawiastych stanowi dodatkową usługę
koszenia traw, grabienia i wywozu pokosu z obszarów uwidocznionych na mapkach –
załącznik nr 1, oznaczonych kolorem zielonym, poza harmonogramem, na osobne
zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY poinformuje WYKONAWCĘ z 7-mio dniowym
wyprzedzeniem o zamiarze koszenia trawników z podaniem dokładnego miejsca
koszenia trawnika według oznaczeń mapek.
4. Przy sporządzaniu oferty proszę uwzględnić czynności pielęgnacyjne
wymienione w umowie i w harmonogramie.
5. Kryteria oceny ofert z
opisem:
Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującymi
kryteriami:
a) cena za kompleksową pielęgnację - C - 50% , max. liczba punktów – 50
CN
C
= ------- x 50 pkt
Cbo
gdzie:
CN— najniższa cena ofertowa brutto
Cbo — cena brutto badanej oferty
C —liczba punktów za kryterium: cena
b) cena koszenia na wezwanie
Zamawiającego wraz z grabieniem i wywozem pokosu z obszarów trawiastych
razem, uwidocznionych na mapkach – załącznik nr 1, wskazana w formularzu
ofertowym - C1 - 50%, max. liczba punktów – 50.
CN
C1
= ------- x 50 pkt
Cbo
gdzie:
CN - najniższa cena koszenia brutto obszarów
trawiastych razem
Cbo - cena koszenia brutto badanej oferty
C1 - liczba punktów za kryterium: cena
Razem ocena obejmuje P =
C + C1
gdzie:
P - ilość punktów razem, C, — ilość punktów za kryterium: cena, C1 - ilość punktów za kryterium cena koszenia na
wezwanie.
6. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ważne:
Oferta musi zawierać cenę brutto obejmującą łączne
(roczne) wynagrodzenie za kompleksową pielęgnację zieleni.
Do oferty
należy załączyć wypełniony załącznik nr 5. zawierający ceny brutto koszenia
na wezwanie Zamawiającego wraz z grabieniem i wywozem pokosu z obszarów
trawiastych.
7. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz
składania ofert częściowych.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
9. Ofertę
należy złożyć w terminie do dnia: 14/03/2022, godz 14.00 r.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
· Krzysztof Borowicki tel. nr 61647 76 19,
· Leszek
Sedlaczek tel. nr 61647
76 19
11. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust.
1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt z Inspektorem
ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze
zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji
publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz
inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do
realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach
o archiwizacji.
· w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-03-22 11:06 | Krzysztof Borowicki | Oferta firmy PLANTIM Łukasz Penc została wybrana ze względu na najkorzystniejszą cenę. |
Komunikaty