Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2022 12:03:00 |
Składania : | 25-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Gospodarki Komunalnej
2. Nazwa postępowania: Obsługa systemów nawadniania terenów zieleni w Bydgoszczy
3. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1
4. Termin wykonania zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do 31 października 2022 roku
5. Kryterium lub kryteria oceny ofert:
1) Kryterium „cena” – C:
znaczenie - 60%,
C = |
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert |
x 60 |
cena badanej oferty |
2) Kryterium „Termin wykonania zlecenia” T: znaczenie – 40 %.
Przez „Termin wykonania
zlecenia” rozumie się czas (godziny) liczone od momentu przystąpienia do prac
tj. otrzymania telefonicznego bądź mailowego zlecenia do momentu, gdy Wykonawca
poinformuje Zamawiającego o zakończeniu prac.
a) do 5
godzin – 40 pkt.
b) do 6
godzin – 30 pkt.
c) do 7
godzin – 20 pkt.
d) do 8
godzin – 10 pkt.
Oferty z ilością godzin wynoszących więcej niż 8 godzin nie będą punktowane.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 25 marca 2022 r. o godz. 1000 .
7. Opis sposobu oceny ofert:
O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów spośród
ofert spełniających kryteria oceny ofert.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna,
że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje max
dwa zamówienia obejmujące usługę serwisowania nawadniania obiektów o łącznej powierzchni
powyżej 10 000 m2 w tym co najmniej jedną dotyczącą obiektu podlegającego Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków o
powierzchni przekraczającej 4000 m2.
Wykaz usług wykonanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należy dołączyć do oferty.
Oferta wraz z załącznikami winna zostać wydrukowana i podpisana. Skan dokumentów należy załączyć do oferty.
9. Opis sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcami:
a) W czasie trwania postępowania wyłącznie
za pomocą formularza na platformie zakupowej.
b) W czasie trwania umowy – e-mail, telefon.
10. Zapis o możliwości unieważnienia postępowania: Gdy nie zostanie złożona żadna ważna oferta lub gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższy możliwości finansowe zamawiającego.
11. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Kontakt wyłącznie za pomocą platformy zakupowej.
12. Sposób i forma złożenia oferty: platforma zakupowa.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia wypełnionego i podpisanego przez
uprawnioną osobę załączonego formularza oferty wraz z załącznikami,
13. Opcjonalne zapisy* określające opis postępowania w przypadku:
-
oferty zawierających błędy, braki formalne, budzące
wątpliwości informacje zostaną odrzucone
-
gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej
samej cenie lub z takim samym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert
- wezwania do złożenia ofert dodatkowych zostanie przesłane Wykonawcom w
momencie zaistnienia takiej potrzeby,
-
Zamawiający przewiduje prowadzenie negocjacji lub
składanie ofert ostatecznych (ulepszonych) przez maksymalnie trzech wykonawców,
którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, zwłaszcza gdy ceny ofert przekraczają kwotę
jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-29 09:22 | Magdalena Minga | w załączeniu przedstawiam wykaz złożonych w postępowaniu ofert |
2022-03-11 13:03 | Magdalena Minga | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty