Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa odbioru, transportu, odzysku odpadów - zużytych błon rentgenowskich, oraz błon i płyt z tomografii komputerowej

Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2022 10:29:00
Składania : 16-03-2022 10:30:00
Otwarcia : 16-03-2022 10:35:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 45 37 104.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
_2022 umowa na utylizacje RTG i TK.docx docx 17.65 2022-03-11 10:29:00 Kryterium
_2022_ODO Umowa powierzenie utylizacja RTG.docx docx 16.51 2022-03-11 10:29:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Błony RTG Usługa odbioru, transportu, odzysku odpadów - zużytych błon rentgenowskich - kod odpadu 09 01 07, zawierających dane osobowe 200 kg - (0)
2 Błony TK Usługa odbioru, transportu, odzysku odpadów - zużytych błon TK - kod odpadu 09 01 08, zawierających dane osobowe 100 szt. - (0)
3 Płyty CD Usługa odbioru, transportu i zniszczenia płyt VCD zawierających wyniki badań TK - dane osobowe pacjentów 100 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 01.04.2022r. - 31.03.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Opis przedmiotu zamówienia - Zniszczenie zakwalifikowanej do brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w archiwum szpitalnym, której upłynął wyznaczony okres przechowywania i która utraciła znaczenie praktyczne. Błony wstępnie posegregowane, w papierowych kopertach. Dodatkowe informacje: Usługa obejmuje dojazd do szpitalnego archiwum, załadunek wskazanych dokumentów do pojemników Wykonawcy, podpisanie protokołu odbioru, transport zabezpieczonych pojemników do miejsca zniszczenia, rozładunek, zniszczenie dokumentów w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie lub odczytanie treści. Wykonawca dostarcza kartę przekazania odpadu, zapewnia stały nadzór nad procesem niszczenia dokumentacji i wystawia protokół zniszczenia. Przeprowadzenia tego procesu zgodnie z zachowaniem procedur zgodnych z wymaganiami normy EN-PN ISO 9001:2015. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" . (0)
4 Dodatkowe koszty - Wykonawca pokrywa koszty transportu, środków ochrony osobistej pracowników oraz wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Termin płatności - Termin płatności - 60 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję". (0)
6 Projekt umowy - Proszę przeczytać i potwierdzić wpisując: "Akceptuję".

_2022 umowa na utyli [...].docx

(0)
7 Projekt umowy powierzenia danych osobowych - Proszę przeczytać i potwierdzić wpisując: "Akceptuję".

_2022_ODO Umowa powi [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246