Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-03-2022 08:41:00 |
Składania : | 12-03-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 12-03-2022 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: Naprawa systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Obornikach
Termin realizacji wykonania usługi do dnia 25. 03. 2022 roku
Zakres prac:
- wyłączenie kotłowni
- wstrzymanie dostaw paliwa gazowego do budynku
- demontaż elektrozaworu Dn 65 w skrzynce gazowej
- montaż nowego elektrozaworu szybkiego zamykania z ręcznym resetem
- wznowienie dostaw gazu z odpowietrzeniem instalacji
- sprawdzenie szczelności instalacji gazowej,
- wymiana systemu bezpieczeństwa na nowy "GAZEX" z trzyletnią kalibracją,
- nieodpłatna kalibracja systemu bezpieczeństwa za trzy lata,
- okresowe przeglądy co trzy miesiące przez okres trzech lat,
- sporządzenie dokumentacji z wykonanych czynności,
Wymagane dokumenty:
- zaświadczenie o wpisie na listę Pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydane przez Komendę Wojewódzką Policji
- Uprawnienia SEP
Grupa 1 pkt 2, 3, 19 na stanowisku Dozór
Grupa 3 pkt 4, 6, 7, 8, 10 na stanowisku Dozór
W przypadku braku dołączenia wymaganych dokumentó/uprawnień oferta nie będzie brana pod uwagę.
Wymagania Zamawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia do 25. 03 2022
roku
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Komunikaty