Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 271.8.4.2022 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gm. Złotniki Kujawskie

Magdalena Kolber
Gmina Złotniki Kujawskie
Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2022 14:51:00
Składania : 17-03-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52/3517160  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



                  Złotniki Kujawskie, 09.03.2022r.

Numer sprawy: 271.8.4.2022

Gmina Złotniki Kujawskie zaprasza do złożenia oferty na remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie  gm. Złotniki Kujawskie

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie  gm. Złotniki Kujawskie będzie prowadzone dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł w nawiązaniu do art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 (Dz.U. z 2021r. poz.1129 ze zm.).

 

Zamawiający: Gmina Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie

 

I.              OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu cząstkowego dróg gminnych, w następujących miejscowościach: Palczyn, Kobelniki, Jordanowo – Dźwierzchno, Złotniki Kujawskie: Dworcowa, Ustronie, Wiśniowa, Polanka,  Tuczno – ul. Boczna, Mierzwin.

2. Remont cząstkowy należy wykonać grysami i emulsją asfaltową, szacunkowa całkowita wielkość powierzchni wymagającej remontu cząstkowego to około 2500 m2

3. Podane powyżej szacunkowe ilości powierzchni, która wymaga remontu mają tylko i wyłącznie charakter informacyjny. Ostateczna ilość prac do wykonania zostanie stwierdzona po dokonaniu obmiaru przez Wykonawcę oraz wyznaczenia przez Zamawiającego, jaki zakres robót ma zostać faktycznie wykonany. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. 

4.Lokalizacja: Gmina Złotniki Kujawskie obejmująca miejscowości: Palczyn, Kobelniki, Jordanowo – Dźwierzchno, Złotniki Kujawskie: Dworcowa, Ustronie, Wiśniowa, Polanka,  Tuczno – ul. Boczna, Mierzwin.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki:

a/   prowadzenie na bieżąco obmiaru robót,

b/ wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie;

c/ zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac,

d/  w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu,

e/  nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich;

f/   przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego;

 

8.Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

44.11.37.00 - 2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

 

II.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31 maja 2022r.

III.           Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie związanym z niniejszą  umową na kwotę co najmniej 60.000 zł

IV.          Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OpenNexus, do dnia 17.03.2022r. do godziny 09.00

V.            Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:

 Kryteria oceny ofert  

    cena – 100 %

VI.          Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Kolber, adres e-mail: m.kolber@zlotnikikujawskie.pl – kanał komunikacji  pomocniczy. Głównym kanałem komunikacji jest platforma zakupowa OpneNexus

Załączniki:

  1. Formularz oferty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     FORMULARZ  OFERTY                             Załącznik nr 1 do SIWZ

 

                                                                                                 Zamawiający

                                                                                                 Gmina Złotniki Kujawskie  

                                                                                                 ul. Powstańców Wielkopolskich 6

                                                                                                 88-180 Złotniki Kujawskie

 OFERTA

1. Nazwa i adres Wykonawcy składającego ofertę:

...................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................

NIP .......................................................   REGON ..................................................................

Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać korespondencję:

.................................................................................................................................................

Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym: ............................................................

Numer telefonu: 0 (**) ..........................................................................................................

 

e-mail .....................................................................................................................................

                                          

Odpowiadając na ogłoszenie w zapytaniu ofertowym na naprawę nawierzchni dróg gminnych  gm. Złotniki Kujawskie oferujemy realizację zamówienia za cenę  w zakresie:

Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Złotniki Kujawskie za wynagrodzenie w wysokości :

Lp.

Element robót

Jednostka miary

Cena elementu netto

Cena elementu brutto

1

2

3

4

5

1

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją asfaltową ( wyboje o głębokości do 4,0 cm)

m2

 

 

2

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją asfaltową ( wyboje o głębokości powyżej 4 cm)

m2

 

 

3

Razem poszczególne rodzaje remontu

 

 

 

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

Oświadczam, że:

 Wykonam zamówienie w terminie: do 31 maja 2022r.

3.    Termin płatności faktury 21 dni kalendarzowych

4.    Oferujemy okres gwarancji: 12 miesięcy.

1.      Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zapytania i akceptuję postanowienia.

2.Oświadczam, że jestem związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

3.Oświadczamy, że podana przez nas cena oferty zawiera wszystkie koszty konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia i cena nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy.

4.  Oświadczam, że zamierzam powierzyć podwykonawcy/om wykonanie następujących części  

   zamówienia: …………………………………………………………………………………………………………

               (należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć).

5. Oświadczam(-y), że wypełniamy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem oraz posiadam prawo do dysponowania tymi danymi, których jestem Administratorem Danych w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Brak wskazania oznaczać będzie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawcy/ów.

Zastrzeżenie wykonawcy

……………………………………………………………….

Inne informacje wykonawcy:

.......... .......... .......... .......... .......... ..........

...........................................................................

           (data i czytelny podpis wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 ze zm.).

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

1.   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Złotniki Kujawskie z siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie tel. 523517160 – reprezentowana przez Wójta Gminy Złotniki Kujawskie, zwanego dalej „Administratorem”.

2.   Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.

3.   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych 130 000, zwanego dalej „zamówieniem”.

4.    Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.

5.   W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)   podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;

b)   podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.

6.   Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

7.   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.

8.   W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:

1)    prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;

2)   prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych[1];

3)   prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:

a)   gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,

b)   jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,

c)   Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

d)   Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.

4)   prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.

9.   W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:

1)   prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;

2)   prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.

10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzielenia zamówienia.

12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

 

 

 



[1] Realizacja prawa do sprostowania nie może: 1) skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa; 2) naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego i jego załączników.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
remont czastkowy2022.docx docx 32.83 2022-03-09 14:51:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert remont czastkowy.pdf pdf 122.74 2022-03-24 11:36:10 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty remont czastkowy2022.pdf pdf 124.21 2022-04-06 10:13:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-06 10:13 Magdalena Kolber Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-24 11:36 Magdalena Kolber Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gm. Złotniki Kujawskie Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją asfaltową ( wyboje o głębokości do 4,0 cm) 1 m^2 - (0)
2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gm. Złotniki Kujawskie Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją asfaltową ( wyboje o głębokości powyżej 4 cm) 1 m^2 - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - do 31 maja 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 60 000 zł - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczenie - Oświadczam(-y), że wypełniamy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem oraz posiadam prawo do dysponowania tymi danymi, których jestem Administratorem Danych w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 391