Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2022 10:28:00 |
Składania : | 11-03-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
PCD.WTIT.2262.71.2022
Poznańskie
Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego stron
internetowych Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, z podziałem
na następujące 4 części:
Część 1:
wsparcie techniczne strony internetowej znajdującej się pod
adresem pcd.poznan.pl
Część 2:
wsparcie techniczne strony internetowej znajdującej się pod
adresem bramapoznania.pl
Część 3:
wsparcie techniczne strony internetowej znajdującej się pod
adresem trakt.poznan.pl
Część 4:
wsparcie techniczne strony internetowej znajdującej się pod
adresem csenigma.pl
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w § 1 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
Zamawiający daje możliwość zapoznania się z budową, CMS i
działaniem stron internetowych na swoich strukturach, w trybie stacjonarnym,
pod adresem ul. Gdańska 2,
61-123 Poznań, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie ogranicza liczby części na które jeden wykonawca
może złożyć oferty.
Zamawiający przewiduje konieczność podpisania umowy na realizację
zamówienia zgodnie z istotnymi warunkami realizacji zamówienia zawartymi w
załączniku nr 1 – wzór umowy.
2. Termin
realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy.
3. Kryteria oceny ofert z opisem cena =100%
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w niniejszym
zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca należytej
oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami
realizacji przedmiotu zamówienia (łącznie ze wszystkimi podatkami i opłatami
oraz podatkiem vat).
4. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
1) Jakub Sławiński, + 48 61 647 7618,
jakub.slawinski@pcd.poznan.pl
2) Łukasz Rząca, +48 510 656 008, lukasz.rzaca@pcd.poznan.pl
6.
Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7. Zamawiający
wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdej części.
8. W przypadku
pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-03-22 11:42 | Łukasz Bartoszyński |
Dla
części
1,
2,
3
wybrano
wykonawcę:
MONTOWNIA.COM
FILIP
KARPIŃSKI. Dla części 4 wybrano wykonawcę: PROSPEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Oferta zostały wybrane ze względu na najkorzystniejsza cenę za realizację poszczególnych części. |
Komunikaty