Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00074903/01 Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie”.(TP/1/2022/SP8)

Zamówienia SP8
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 03-03-2022 14:30:00
Składania : 11-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 11-03-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).


Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie

ul. Wolności 27

43-190 Mikołów

NIP: 635-16-49-574

REGON: 271503030

strona internetowa: http://sp8mikolow.bip.net.pl/

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_SP8 ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 167.59 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 SWZ-sig.pdf pdf 533.69 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 47.31 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 25.82 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 21.63 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 19.84 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 załącznik nr 4.1 do SWZ - wzór umowy.pdf pdf 284.26 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 załącznik nr 4.2 do SWZ - wzór umowy.pdf pdf 286.18 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 5 do SWZ- OPZ.pdf pdf 280.79 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie przedmiotowe środki dowodowe - do oferty.docx docx 20.4 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Załącznik nr 7 do SWZ - wykaz dostaw.docx docx 21.84 2022-03-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP8 Wyjaśnienia treści SWZ-sig.pdf pdf 570.9 2022-03-09 14:05:02 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP8 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 332.52 2022-03-11 11:39:45 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP8 Informacja o wyborze oferty dla cz. 2 - na stronę-sig.pdf pdf 403.91 2022-04-29 12:39:51 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP8 Informacja o wyborze oferty dla cz. 1 - na stronę-sig.pdf pdf 405.87 2022-05-06 14:16:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-06 14:16 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty w cz. 1

TP_1_2022_SP8 Inform [...].pdf

2022-04-29 12:39 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty w cz.2

TP_1_2022_SP8 Inform [...].pdf

2022-03-11 11:39 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_SP8 Inform [...].pdf

2022-03-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 371 212,90 zł brutto. W tym:
Część 1: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie: 341 312,00 zł brutto.
Część 2: Zakup i dostawa mebli i sprzętu do pracowni językowej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie: 29 900,90 zł brutto.
2022-03-09 14:05 Patrycja Godlewska Wyjaśnienia treści SWZ.

TP_1_2022_SP8 Wyjaśn [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 978