Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WPR/TZ/252/ZP/1/2022 Przeglądy oraz naprawy sprzętu medycznego

Termin:
Zamieszczenia : 03-03-2022 14:11:00
Składania : 14-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 14-03-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZP_1_2022 Przeglądy i naprawy sprzętu.zip zip 2866.83 2022-03-03 14:11:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania.pdf pdf 1327.45 2022-03-08 14:14:04 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SWZ.pdf pdf 537.17 2022-03-08 14:14:04 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia_pismo.pdf pdf 359.25 2022-03-09 14:16:43 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.59 2022-03-09 14:16:43 Publiczna wiadomość
Zmodyfikowany załącznik nr 1 do SWZ - formularz oferty.doc doc 430.5 2022-03-09 14:16:43 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie.pdf pdf 202.82 2022-03-14 13:31:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 233.81 2022-03-14 13:31:05 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania Zad. 3 na platformę.pdf pdf 212.94 2022-03-16 13:02:04 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze na platformę.pdf pdf 237.37 2022-04-04 11:55:04 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na platformę Zad. 1.pdf pdf 245.99 2022-04-06 12:14:40 Publiczna wiadomość
uniewaznienie_zad2.pdf pdf 241.36 2022-05-06 09:08:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-06 09:08 Marta Korus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 2 :"Naprawy sprzętu medycznego".

uniewaznienie_zad2.p [...].pdf

2022-04-06 12:14 Katarzyna Pietruszka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zadanie nr 1

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-04-04 11:55 Marta Korus Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-16 13:02 Katarzyna Pietruszka Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie Zadania nr 3

Unieważnienie postęp [...].pdf

2022-03-14 13:31 Katarzyna Pietruszka Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Informacja z otwarcia z otwarcia ofert.

Informacja o kwocie. [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-14 09:10 Karina Przybyła INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający przekazuje następujące informacje:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi:

Zadanie nr 1 – przeglądy sprzętu medycznego – 155 664,48 zł brutto
Zadanie nr 2 - naprawy sprzętu medycznego wraz z dostawą części zamiennych – różny sprzęt – 97 141,03 zł brutto
Zadanie nr 3 – naprawy wraz z dostawą części zamiennych defibrylatorów Lifepak 15 – 47 194,49 zł brutto
2022-03-09 14:16 Marta Korus Modyfikacja formularza ofertowego.

zmiana ogłoszenia_pi [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmodyfikowany załącz [...].doc

2022-03-08 14:14 Karina Przybyła 1. Odpowiedzi na pytania
2. Modyfikacja SWZ

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Modyfikacja SWZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 554