Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-1966/2021-III Remont konserwatorski szczytu nad ryzalitem frontowym budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy al. Adama Mickiewicza 21, dz. nr 5/4, obr. 62, Śródmieście

Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2022 15:04:00
Składania : 18-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 18-03-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
02.03.2022 r. - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 131.16 2022-03-02 15:04:00 Postępowanie
1966-2021-III_Specyfikacja warunków zamówienia.zip zip 226225.65 2022-03-02 15:04:00 Postępowanie
18.03.2022 r. - Informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 261.06 2022-03-18 14:09:20 Publiczna wiadomość
08.04.2022 r. - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty..pdf pdf 289.07 2022-04-08 15:18:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-08 15:18 Beata Krzek 08.04.2022 r. - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

08.04.2022 r. - Zawi [...].pdf

2022-03-18 14:09 Beata Krzek 18.03.2022 r. - Informacje z otwarcia ofert

18.03.2022 r. - Info [...].pdf

2022-03-18 10:35 Beata Krzek Stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 176.500,00 złotych (brutto).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 625