Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2022 10:19:00 |
Składania : | 10-03-2022 13:28:36 |
Otwarcia : | 10-03-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- bez podania przyczyny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy: RGI. ZO.271.11. 2022
Utwardzenie
terenu przy OSP w Nowej Słupi
2.1 Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar stanowiący załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
- Wymagany termin związania ofertą:
25 marzec 2022 r.
UWAGA : Zalecamy aby Wykonawca przed sporządzeniem
oferty, zapoznał się
z miejscem , którego dotyczy zamówienie a następnie uwzględnił w ofercie
ewentualne dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Marek Partyka tel.
413178743 lub Luiza Dudzic tel. 413178775
3. Warunki udziału:
3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia:
30. 06. 2022 r.
3.2 Inne warunki
udziału w postępowaniu :
- Posiadanie
odpowiednich uprawnień, wiedzy i
doświadczenia
- Posiadanie
potencjału technicznego i/lub osób
zdolnych do wykonania zamówienia,
- Znajdowanie
się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na
realizację zamówienia.
4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium /
kryteriami:
- Najniższa cena
5. Dodatkowe informacje:
5.1 Zamawiający
zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy
to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów
rachunkowych.
5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów,
danych i informacji.
6. Miejsce i termin
złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć: Za
pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS
Ofertę należy złożyć w terminie; do dnia: 10.03.2022 do godziny 12:00.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie
będą rozpatrywane.
2022-03-10 13:28 | Marek Partyka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie ze względu, iż cena oferty przewyższa kwotę zabezpieczoną na realizację zadania. Dziękuję za udział. |
Komunikaty