Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2022 08:14:00 |
Składania : | 04-03-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę
zakupową na stronie https://platformazakupowa.pl/.
2. KWP
w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu
wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w
postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
4. Pełna
specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na
stronie konkretnego zamówienia, a Dostawca/Wykonawca składający
ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności
za złożoną ofertę.
5. Wszelkie koszty związane z
realizacją zamówienia w tym koszt transportu, rozładunku,
wniesienia leżą po stronie Dostawcy/Wykonawcy.
6.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od
daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT wraz z
towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres.
7. W
przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania
zwrotu na koszt Dostawcy/Wykonawcy.
8. Dostawca/Wykonawca
gwarantuje , że produkt jest nowy i wolny od wad.
9.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Dostawcy/Wykonawcy bez podania przyczyny, a
Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego
żadne roszczenie.
10. Termin dostarczenia towaru do
siedziby Zamawiającego tj. Komenda Powiatowa Policji w Jarocine ,
ul. Bohaterów Jarocina 15, 63-200 Jarocin, do dnia 15.03.2022r.
11.
Gwarancja minimum 24 miesięcy.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią
ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent
wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do
ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki
- proszę nie składać swojej oferty.
Osoba do kontaktu
Justyna Szymańska tel.47-77-126-75
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty