Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-02-2022 17:29:00 |
Składania : | 07-03-2022 17:18:00 |
Otwarcia : | 07-03-2022 17:23:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski dokumentu strategii gospodarowania wodą opracowanej w ramach projektu CWC Obieg Wody w Mieście finansowanego z EFRR, program Interreg Europa Środkowa, wraz z przekazaniem pełni praw autorskich do tłumaczeń.
Wymagania dotyczące tłumaczenia pisemnego:
1. Wykonanie przedmiotowego zamówienie będzie wymagało od tłumacza specjalistycznej wiedzy technicznej w obszarze gospodarki wodnej lub ochrony środowiska.
2. Od wykonawcy będzie wymagana umiejętność tłumaczenia kontekstowego i znajomość merytoryczna obszaru objętego tłumaczeniem.
3. Zamawiający załączył materiał do tłumaczenia na platformie, z zastrzeżeniem, może on służyć wyłącznie do celu przygotowania oferty do niniejszego postępowania.
4. Do oferty należy doliczyć koszty max. 3 stron tłumaczeniowych, w przypadku zmian dokonanych w strategii, które mogą pojawić się po czasie złożenia oferty.
5. Wykonawca dostarczy przetłumaczony dokument drogą mailową w formie edytowalnej oraz pdf na adres h.lewandowska@um.bydgoszcz.pl
6. Wykonawca jest zobowiązany zachować układ dokumentu oryginalnego.
7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności uwzględnienia zmian w przetłumaczonym tekście Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (zgłoszenie jednorazowe wszystkich uwag)
8. Kryterium:
Cena - 100% -
Kryterium oznacza najniższą cenę za wykonanie przedmiotu
zamówienia
Zaoferowana
cena musi uwzględniać
wykonanie
wszystkich prac i czynności niezbędnych
do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
oraz uwzględniać wszelkie koszty
związane z jej przygotowaniem.
Termin: 12 dni po otrzymaniu zlecenia/umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 58 59490 Hanna Lewandowska
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty