Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-02-2022 10:42:00 |
Składania : | 02-03-2022 19:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia
realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z
określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4.
Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne
są na stronie konkretnego zamówienia, a Dostawca/Wykonawca
składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy
odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5.Wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt
transportu/przesyłki leżą po stronie Dostawcy/Wykonawcy.
6.Płatność
- przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT
wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres
w zamówieniu.
Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania faktur w formie elektronicznej. Faktura zostanie przesłana na adres: eliza.borak@po.policja.gov.pl lub justyna.siebert@po.policja.gov.pl.
7.W
przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania
zwrotu na koszt Dostawcy/Wykonawcy.
8.
Dostawca/Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie
zapakowany i wolny od wad.
9.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Dostawcy/Wykonawcy bez podania przyczyny, a
Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.
10. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia nakładu przedmiotu zamówienia w przypadku gdy oferowana cena przez Dostawcę/Wykonawcę jest niższa od środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego.
12.Termin dostarczenia towaru do siedziby Zamawiającego, najpóźniej do dnia 09.03.2022 r., w możliwie jak najkrótszym czasie od dnia otrzymania zamówienia!!!!!!!
13. Po wyłonieniu Dostawcy/Wykonawcy, jeszcze przed realizacją zamówienia, Wykonawca prześle drogą elektroniczną bezpłatną wizualizację przedmiotu zamówienia.
14.Osoby związane z realizacją zamówienia są zatrudnione na umowę o pracę.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Osoby do kontaktu:
Eliza Borak (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46.
Justyna Siebert (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46.
Komunikaty