Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2022 12:31:00 |
Składania : | 23-02-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-02-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na : Wykonanie uszczelnień poddasza oraz sprzątnięcie ptasich odchodów wraz z dezynsekcją dwóch budynków koszarowych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu..
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
usługi: Wykonanie uszczelnień poddasza oraz sprzątnięcie ptasich odchodów wraz z dezynsekcją dwóch budynków koszarowych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu w
celu utrzymanie właściwego stanu sanitarno-higienicznego, a także zapobieganie
rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych.
Zakres prac:
- zamknięcie otworów okiennych oraz dachowych,
- uszczelnienie ubytków w dachu,
- sprzątnięcie ptasich odchodów oraz gruzu z powierzchni poddasza: podłoga, krokwie i jętki - na dwóch budynkach,
- wywiezienie odpadów wraz z utylizacją,
- dwukrotna dezynsekcja poddasza dwóch budynków,
Powierzchnia podłogi poddasza wynosi: 1000 m2.
1. Termin wykonania usługi: 26-27. 02. 2022 r.
2. Wykonawca oświadcza, że usługi
objęte zleceniem wykonywane będą zgodne z wymogami państwowego Zakładu Higieny,
Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, przy użyciu
preparatów chemicznych zgodnie z etykietą, posiadających atesty i dopuszczenia
do ich stosowania na terenie naszego kraju w obiektach, w których przebywają
ludzie.
3. Wykonywanie usług DDD musi
odbywać się przy zastosowaniu środków i metod najmniej szkodliwych dla ludzi i
zwierząt, środowiska oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
4. Wykonywanie usług może być prowadzone tylko przez Wykonawcę posiadającego zezwolenie do wykonywania przedmiotowych usług, zaopatrzonego w odpowiednie wyposażenie oraz sprzęt i pod kierownictwem personelu przeszkolonego w zakresie wykonywania przedmiotowych usług oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Doświadczenie: co najmniej 5 lat działalności w zakresie wykonywania usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji.
5. Wszelkie pozostałości po środkach chemicznych i opakowaniach użytych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie w ramach wykonania usługi według obowiązujących przepisów o ochronie środowiska.
6. Wykonawca zabezpiecza udział
w realizacji przedmiotu zlecenia wyłącznie pracowników zatrudnionych na
podstawie umowy o pracę oraz przeszkolonych w zakresie BHP, odpowiadającym
rodzajowi wykonanych prac oraz posiadających aktualne badania lekarskie. Przed
rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi wykaz osób i pojazdów, które będą
brały udział w realizacji zadania.
7. Bezpośrednio po ukończeniu robót Wykonawca zobowiązany
jest każdorazowo do uporządkowania stanowiska pracy.
8. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników lub osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia przy realizacji przedmiotu umowy.
9. Realizacja zamówienia
zostanie opłacona przelewem po otrzymaniu faktury łącznie z podpisanym
protokołem odbioru stwierdzającym wykonanie usługi bez wad w terminie do 30 dni
od daty doręczenia faktury. Dane do faktury:
Komenda Wojewódzka Policji w
Poznaniu
Ul. Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
NIP:777-000-1878
23. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do rozwiązania zlecenia ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku naruszenia postanowień
zlecenia, a w szczególności w przypadku:
1) opóźnienia
w wykonaniu zlecenia trwającego dłużej niż 2 dni kalendarzowe,
24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy
przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze zastrzeżeń,
co do jakości wykonanej usługi lub zastosowanego środka.
25. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zlecenia odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w następujących wysokościach:
a) w przypadku rozwiązania zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci on Zamawiającemu karę w wysokości 1000 zł.
b) W przypadku opóźnienia
w wykonaniu usługi Wykonawca zapłaci karę
w wysokości 100 zł niewykonanej usługi,
za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy.
c) W przypadku braku prawidłowo wykonania zleconej usługi Zamawiającemu oprócz kar umownych przysługuje prawo zlecenia wykonania przedmiotu usługi u innego usługodawcy. Wykonawca zostanie obciążony kwotą odpowiadającą różnicy pomiędzy faktyczną ceną usługi a ceną ustaloną na podstawie stawek zlecenia oraz innymi poniesionymi kosztami związanymi z realizacją zlecenia m.in. kosztami transportu itp. z tytułu niespełnienia przez wykonawcę/podwykonawcę.
d) Zamawiający oświadcza, że wystawi Wykonawcy Notę obciążeniową zawierającą szczegółowe naliczenia kwot w przypadku sytuacji, o których mowa wyżej.
26. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do
wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
27. Zamówienia realizowane przez
KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
28. KWP w Poznaniu nie rozpatruje
ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
29. Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia dokumentów zawartych w treści opisu przedmiotu zamówienia.
30. Przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy
31. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego
realizowania zamówienia
32. Kryterium oceny najniższa
cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
33. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
34. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z treścią Zlecenia.
35. Wszelkie
zmiany postanowień zlecenia wymagają dla swej ważności formy pisemnej
podpisanej przez obie strony.
36. Żaden
przepis zlecenia nie może być interpretowany jako dający Wykonawcy uprawnienia
do świadczenia usług na zasadach wyłączności.
37. W
sprawach nieuregulowanych niniejszym zleceniem zastosowanie mają przepisy
Kodeksu Cywilnego.
38. W sprawach spornych, po wyczerpaniu polubownego załatwienia sporu, władnym do rozstrzygnięcia jest Sąd Powszechny w Poznaniu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty