Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie uszczelnień poddasza oraz sprzątnięcie ptasich odchodów wraz z dezynsekcją dwóch budynków koszarowych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu.

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2022 12:31:00
Składania : 23-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 23-02-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na :   Wykonanie uszczelnień poddasza oraz sprzątnięcie ptasich odchodów wraz z dezynsekcją dwóch budynków koszarowych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu..                                                                                                                                                                                                                                                                   

               OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:    Wykonanie uszczelnień poddasza oraz sprzątnięcie ptasich odchodów wraz z dezynsekcją dwóch budynków koszarowych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu w celu utrzymanie właściwego stanu sanitarno-higienicznego, a także zapobieganie rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych.

Zakres prac: 

- zamknięcie otworów okiennych oraz dachowych,

- uszczelnienie ubytków w dachu,

- sprzątnięcie ptasich odchodów oraz gruzu z powierzchni poddasza: podłoga, krokwie i jętki - na dwóch budynkach,

- wywiezienie odpadów wraz z utylizacją,

- dwukrotna dezynsekcja poddasza dwóch budynków,

Powierzchnia podłogi poddasza wynosi: 1000 m2.


1.       Termin wykonania usługi: 26-27. 02. 2022 r.

2. Wykonawca oświadcza, że usługi objęte zleceniem wykonywane będą zgodne z wymogami państwowego Zakładu Higieny, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, przy użyciu preparatów chemicznych zgodnie z etykietą, posiadających atesty i dopuszczenia do ich stosowania na terenie naszego kraju w obiektach, w których przebywają ludzie.

3. Wykonywanie usług DDD musi odbywać się przy zastosowaniu środków i metod najmniej szkodliwych dla ludzi i zwierząt, środowiska oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

4. Wykonywanie usług może być prowadzone tylko przez Wykonawcę posiadającego zezwolenie do wykonywania przedmiotowych usług, zaopatrzonego w odpowiednie wyposażenie oraz sprzęt i pod kierownictwem personelu przeszkolonego w zakresie wykonywania przedmiotowych usług oraz zgodnie  z przepisami BHP i p.poż. Doświadczenie: co najmniej 5 lat działalności w zakresie wykonywania usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji.

5. Wszelkie pozostałości po środkach chemicznych i opakowaniach użytych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie w ramach wykonania usługi według obowiązujących przepisów o ochronie środowiska.

6. Wykonawca zabezpiecza udział w realizacji przedmiotu zlecenia wyłącznie pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz przeszkolonych w zakresie BHP, odpowiadającym rodzajowi wykonanych prac oraz posiadających aktualne badania lekarskie. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi wykaz osób i pojazdów, które będą brały  udział w realizacji zadania.

7. Bezpośrednio po ukończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do uporządkowania stanowiska pracy.

8. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników lub osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia przy realizacji przedmiotu umowy.

9. Realizacja zamówienia zostanie opłacona przelewem po otrzymaniu faktury łącznie z podpisanym protokołem odbioru stwierdzającym wykonanie usługi bez wad w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury. Dane do faktury:

 

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Ul. Kochanowskiego 2a

60-844 Poznań

NIP:777-000-1878

23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania zlecenia ze skutkiem natychmiastowym
 w przypadku naruszenia postanowień zlecenia, a w szczególności w przypadku:

1)       opóźnienia w wykonaniu zlecenia trwającego dłużej niż 2 dni kalendarzowe,

24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze zastrzeżeń, co do jakości wykonanej usługi lub zastosowanego środka.

25. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zlecenia odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w następujących wysokościach:

 a) w przypadku rozwiązania zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci on Zamawiającemu karę w wysokości 1000 zł.

      b)      W przypadku opóźnienia w wykonaniu usługi Wykonawca zapłaci karę
w wysokości 100 zł  niewykonanej usługi, za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy.

    c)  W przypadku braku prawidłowo wykonania zleconej usługi Zamawiającemu oprócz kar umownych przysługuje prawo zlecenia wykonania przedmiotu usługi u innego usługodawcy. Wykonawca zostanie obciążony kwotą odpowiadającą różnicy pomiędzy faktyczną ceną usługi a ceną ustaloną na podstawie stawek zlecenia  oraz innymi poniesionymi kosztami związanymi z realizacją zlecenia m.in. kosztami transportu itp. z tytułu niespełnienia przez wykonawcę/podwykonawcę.

    d) Zamawiający oświadcza, że wystawi Wykonawcy Notę obciążeniową zawierającą szczegółowe naliczenia kwot  w przypadku sytuacji, o których mowa wyżej.

26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

27. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

28. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

29. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści opisu przedmiotu zamówienia.

30.  Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

31.  Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

32. Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń

33. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu. 

34. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z treścią Zlecenia.

      35.   Wszelkie zmiany postanowień zlecenia wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie strony.

      36.   Żaden przepis zlecenia nie może być interpretowany jako dający Wykonawcy uprawnienia do świadczenia usług na zasadach wyłączności.

      37.   W sprawach nieuregulowanych niniejszym zleceniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

      38.   W sprawach spornych, po wyczerpaniu polubownego załatwienia sporu, władnym do rozstrzygnięcia jest Sąd Powszechny w Poznaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Wykonanie uszczelnień poddasza oraz sprzątnięcie ptasich odchodów wraz z dezynsekcją dwóch budynków koszarowych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 87