Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.272.8.2022 Rozeznanie rynku oraz szacowanie wartości zamówienia w zakresie doposażenia siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 w instalacje, elementy i urządzenia, wraz z pracami adaptacyjno-budowlanymi i montażowymi, w celu zwiększenia poziomu dostępności budynku Starostwa dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Jarosława Kaczmarek
Powiat Gdański
Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2022 09:04:00
Składania : 28-02-2022 15:00:00
Otwarcia : 28-02-2022 15:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter rozeznania rynku oraz szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Zadanie ma na celu zwiększenie poziomu dostępności siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 poprzez doposażenie oraz wykonanie niezbędnych prac adaptacyjno-budowlanych i montażowych.

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń, instalacji i innych elementów, wraz z wykonaniem prac adaptacyjno-budowlanych, montażowych oraz niezbędnych prac instalacyjnych, służących do zapewnienia większego dostępu do budynku Starostwa osobom z niepełnosprawnościami.



W zakresie każdego punktu listy zawierającej urządzenia/instalacje/inne elementy proszę odrębnie podać koszty instalacji (wraz niezbędnymi pracami budowlanymi) oraz serwisowania. Ponadto jeśli koszt zależy od stopnia skomplikowania obiektu, metrażu i innych czynników to prosimy o ich wstępne oszacowanie (i podanie cen oraz kosztów w przedziale ‘od - do’; cena w przedziale widełkowym). Na prośbę Oferenta Zamawiający udostępni aktualne rzuty budynku.

 

Szacunkowa Wartość Zamówienia

 

Szacunkowe koszty realizacji całego zamówienia lub jego części powinny zawierać:

 

  1. Nazwę i adres Oferenta,
  2. Cenę netto i cenę brutto poszczególnych urządzeń (zgodnie z kolejnością i numeracją wskazaną powyżej) wyrażoną w PLN (netto i brutto) wraz z podaniem orientacyjnych kosztów serwisowych (jeśli takowe istnieją względem danego urządzenia) w postaci listy odzwierciedlającej opis przedmiotu zamówienia (załączony Formularz oszacowania),
  3. Możliwe jest częściowe wypełnienie załączonego Formularza w zakresie urządzeń/instalacji/innych elementów znajdujących się w ofercie danego Oferenta.

       W zakresie każdego punktu listy zawierającej urządzenia/instalacje/inne elementy proszę odrębnie podać koszty instalacji (wraz niezbędnymi pracami budowlanymi) oraz serwisowania. Ponadto jeśli koszt zależy od stopnia skomplikowania obiektu, metrażu i innych czynników to prosimy o ich wstępne oszacowanie (i podanie cen oraz kosztów w przedziale ‘od - do’; cena w przedziale widełkowym). Na prośbę Oferenta Zamawiający udostępni aktualne rzuty budynku.


W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.





Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula_RODO_zamowienia_publiczne.pdf pdf 73.02 2022-02-21 09:04:00 Postępowanie
szacowanie wartości zamówienia - dostosowanie budynku Starostwa do potrzeb osób niepełnosprawnych - 2022 r.docx docx 20.85 2022-02-21 09:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz oszacowania.docx docx 25.4 2022-02-21 09:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 urządzenie/system służące do komunikacji niewerbalnej np. typu Wideotelefon Cisco E20 1 szt. - (0)
2 wyposażenie Sali Posiedzeń Rady Powiatu w systemy wspomagające słyszenie np. wzmacniacze typu ADASTRA LA 1 szt. - (0)
3 wyposażenie 5 wybranych pomieszczeń Starostwa w systemy przenośne wspomagające słyszenie np. typu Domino Pro wraz z pętlą indukcyjną 5 szt. - (0)
4 mobilna pętla indukcyjna lub system FM wspomagających słyszenie osób korzystających z aparatów słuchowych - 1 szt. - (0)
5 wyposażenie Sali Posiedzeń Rady Powiatu w stacjonarną pętlę indukcyjną - 1 szt. - (0)
6 naklejane ścieżki naprowadzające (linie naprowadzające) znakujące podłoże (wewnętrzne) + punkty informacyjne + punkty uwagi z poliuretanu w kontrastowych kolorach - 1 komplet - (0)
7 naklejane pasy ostrzegawcze (krawędź schodów) z poliuretanu w kontrastowych kolorach – kolor identyczny z wybranym dla ścieżek naprowadzających - 1 komplet - (0)
8 elementy kontrastowe naklejane (montowane) na szklanych drzwiach wejściowych i wewnętrznych - 1 komplet - (0)
9 kontrastowe elementy naklejane (montowane) na ścianach, narożnikach, itp. np. typu odbojnica ścienna FLAT 1 komplet - (0)
10 kontrastowe oznakowanie wystających elementów wyposażenia znajdujących się na korytarzach - 1 komplet - (0)
11 krzesło ewakuacyjne (elektryczne) - 1 szt. - (0)
12 system informacyjno-nawigacyjny wspierający osoby z niepełnosprawnością wzroku w orientacji przestrzennej umożliwiający wypełnienie wymagań art. 6 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczgólnymi potrzebami - 1 komplet - (0)
13 klamka do drzwi z informacją brajlowską - 180 szt. - (0)
14 tabliczki na drzwi z informacją brajlowską oraz poddrukiem w kontrastowych kolorach i powiększoną czcionką + piktogramy z inf. brajlowską oraz poddrukiem w kontrastowych kolorach i powiększoną czcionką - 180 szt. - (0)
15 plan tyflograficzny zewnętrzny i wewnętrzny - 2 szt. - (0)
16 informacyjny terminal multimedialny, udźwiękowiony, dotykowy, wyposażony w ekran LCD - 1 szt. - (0)
17 elementy oznakowań dróg ewakuacyjnych, rzuty (plany) ewakuacyjne poszczególnych pięter, itp. montowane na wysokości umożliwiającej odczyt opisu wykonanego językiem brajla oraz poddruku wykonanego w kontrastowych kolorach i powiększoną czcionką - 1 komplet - (0)
18 plany tyflograficzne rzutów (planów) ewakuacyjnych poszczególnych pięter, itp. wykonane z PCV lub innych tworzyw sztucznych umożliwiających ich montaż na drzwiach wejściowych do poszczególnych sektorów lub pomieszczeń budynku - 1 komplet - (0)
19 plany tyflograficzne konkretnych fragmentów budynku (w tym wybranych pomieszczeń) wykonane z PCV lub innych tworzyw sztucznych umożliwiających ich montaż na drzwiach wejściowych do poszczególnych sektorów lub pomieszczeń budynku - 1 komplet - (0)
20 nakładki brajlowskie na poręcze - 1 komplet - (0)
21 lupa elektroniczna - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Proszę zaproponować możliwy termin realizacji. (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz. W zakresie każdego powyższego punktu (urządzenia) proszę odrębnie podać koszty instalacji (wraz niezbędnymi pracami budowlanymi) oraz serwisowania. Ponadto jeśli koszt zależy od stopnia skomplikowania obiektu, metrażu i innych czynników to prosimy o ich wstępne oszacowanie (i podanie cen oraz kosztów w przedziale ‘od - do’; cena w przedziale widełkowym). Na prośbę Oferenta Zamawiający udostępni aktualne rzuty budynku. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326