Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2022 10:00:00 |
Składania : | 25-02-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-02-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-11/22.ZM Wągrowiec, 18 lutego 2022 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu 62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka
98A, Tel, fax - 067 262 14 62 reprezentowany przez Jarosława Kapałczyńskiego – Dyrektora Zakładu
,,Remont
mieszkań komunalnych Gminy Wągrowiec w miejscowości Żelice 55”, w tym:
Zadanie Nr 1 ,,Remont lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Żelice 55, gm. Wągrowiec”;
Zadanie Nr 2 ,,Remont lokalu mieszkalnego nr 3 w miejscowości Żelice 55, gm. Wągrowiec”.
1.
TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą progów unijnych, na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem
nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem
zamówienia są roboty remontowe w budynku komunalnym Gminy Wągrowiec, w
miejscowości Żelice 55.
Dla Zadania Nr 1
wyróżnia się:
a. branża
budowlana: rozebranie ścianek z cegieł na zaprawie cementowej i utylizacja
gruzu, demontaż i utylizacja skrzydła drzwiowego i ościeżnicy;
b. branża
sanitarna: demontaż i utylizacja baterii wannowej, wanny oraz ustępu z miską
porcelanową;
c. branża elektryczna: demontaż przewodów wtynkowych, gniazd i łączników wykonanie nowej instalacji dla całego mieszkania obejmującej rozdzielnicę, ułożenie przewodów w bruzdach i zaprawienie tych bruzd, zakup i montaż dwóch lamp
w łazience, gniazd oraz łączników, wykonanie pomiarów elektrycznych wykonanej instalacji.
Szczegółowy zakres prac dla Zadania
nr 1 oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w
załączniku nr 3 –przedmiar robót, dołączony do
niniejszego zaproszenia.
Dla Zadania Nr 2
wyróżnia się:
a. branża budowlana (łazienka): rozebranie posadzek lastrykowych, rozebranie podłóg
z paneli, wyburzenie ścianek działowych, odbicie tynków na pozostałych ścianach, wykucie z muru dwóch ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, skasowanie wykwitów, wymurowanie ścianki działowej z bloczków gazobetonowych z osadzeniem nadproża, obsadzenie kratki wentylacyjnej, zeskrobanie farby z sufitu, wykonanie gładzi gipsowych oraz malowania, wypoziomowanie podłogi podkładem oraz ułożenie płytek na podłodze, licowanie ścian płytkami do wysokości 2 m, zakup i montaż ościeżnic
i skrzydeł drzwiowych oraz montaż listew progowych w drzwiach;
b. branża
budowlana (korytarz): rozebranie podłóg z paneli, wypoziomowanie podłogi
podkładem oraz ułożenie płytek na podłodze, wykonanie cokolika;
c. branża sanitarna: demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji wodnej,
m.in. rurociągu, zaworów, baterii, demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej, demontaż istniejących oraz montaż nowych urządzeń sanitarnych takich jak: bojler, umywalka, prysznic oraz ustęp z miską porcelanową;
d. branża elektryczna: demontaż przewodów wtynkowych, gniazd i łączników wykonanie nowej instalacji dla całego mieszkania obejmującej rozdzielnicę, ułożenie przewodów w bruzdach i zaprawienie tych bruzd, zakup i montaż dwóch lamp
w łazience, gniazd oraz łączników, wykonanie pomiarów elektrycznych wykonanej instalacji.
Szczegółowy zakres prac dla Zadania nr 2 oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone
w załączniku nr 3 – przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia.
Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl
art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej
określone warunki:
1) Wykonawca posiada
uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 8 kwietnia 2022 roku.
5. GWARANCJA:
Na wykonane roboty wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.
6.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać
będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu
oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie
może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings lub
w formie papierowej.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza
się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania ofertą: 30 dni (od
ostatecznego terminu składania ofert).
7.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata
za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ:
1) Ofertę
należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą
zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do Zapytania.
3) Ofertę
należy złożyć w formie papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Oferty
składane w formie papierowej należy opatrzyć własnoręcznym podpisem osoby
uprawnionej do reprezentowania firmy.
5) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6) W
przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga
dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz
plików podpisu w formacie XAdES.
7) Wykonawca,
za pośrednictwem strony platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub
wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8) Każdy
z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub
oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu
9) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne
z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
9. FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem
platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings lub w zamkniętej kopercie z napisem:
„Oferta na zadanie Remont mieszkań komunalnych Gminy
Wągrowiec w miejscowości Żelice 55 – NIE OTWIERAĆ do 22 lutego 2022 r. do godz.
9.05” w Sekretariacie
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. Oferty
złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
10. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 25 lutego
2022 r. do godz. 9.00.
11.
TERMIN OTWARCIA OFERT: 25 lutego 2021 r., godz. 9.05.
12.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
a. Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena
b. Waga kryterium: 100%.
13.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02,
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
14.
PODPISANIE UMOWY:
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający
podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do
niniejszego zaproszenia.
15.
ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany
treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany
będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego
postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru
oferty.
16. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego zamówienia jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających
z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5)
Państwa
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać
profilowaniu.
6)
Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7)
W związku
z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące
prawa:
a)
prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do
sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)
prawo do
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych
osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie
brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie
umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik nr 1 - Druk oferty,
2)
Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 - Przedmiar robót.
Uwaga. Stawka VAT 8%
2022-02-25 12:16 | Maria Wikieł |
Zamawiający
przedstawia
raport
wyboru
ofert
na
postępowanie
pod
nazwą:
"Remont
mieszkań
komunalnych
Gminy
Wągrowiec
w
miejscowości
Żelice
55".
Informuję,
że
w/w
zamówienie
wykona:
Usługowy
Zakład
Instalacji
Sanitarnych
C.O.
i
Gaz
Przemysław
Wojciechowski,
który
spełnił
wszystkie
wymagania
formalne
oraz
zaproponował
najkorzystniejszą
cenę. Maria Wikieł - Przewodniczący Zespołu Oceniającego |
2022-02-25 10:29 | Maria Wikieł | Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty złożonej w prowadzonym postępowaniu na "Remont mieszkań komunalnych Gminy Wągrowiec w miejscowości Żelice 55" przez: BUD-DOM PHU BOLESŁAW WOLIŃSKI z Wągrowca. Oferta podlega odrzuceniu ze względu na złożenie jej po czasie. |
2022-02-25 10:17 | Maria Wikieł | Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert. |
Komunikaty