- Strona główna
- Postępowanie ID 575318
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
CZ-DA-35/22 Wykonywanie nadzoru inwestorskiego (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży elektrycznej i budowlanej przy realizacji zamówienia pod nazwą: "Wybudowanie w formule zaprojektuj i wybuduj na terenie CLDT przy ul. Ostrowskiej 388 w Poznaniu zewnętrznej instalacji energetycznej SN i nN oraz kontenerowej stacji transformatorowej o mocy 630 kVA do zasilania obiektów CLDT"
Wystawiający
-
UżytkownikZakupy UDT
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-17 16:48:00
-
Składania2022-02-24 15:00:00
-
Otwarcie ofert2022-02-24 15:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży elektrycznej i budowlanej przy realizacji zamówienia pod nazwą: "Wybudowanie w formule zaprojektuj i wybuduj na terenie CLDT przy ul. Ostrowskiej 388 w Poznaniu zewnętrznej instalacji energetycznej SN i nN oraz kontenerowej stacji transformatorowej o mocy 630 kVA do zasilania obiektów CLDT"
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, dokonał własnych oględzin zakresu, miejsca i warunków realizacji zadania w siedzibie CLDT w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388. Oględzin można dokonać w dni robocze w godz. 8.00-14.00 po uprzednim ustaleniu terminu wizyty z Kierownikiem Działu Badań Laboratoryjnych OUDT w Poznaniu Panem Wiesławem Maszewskim, tel. (61) 628-03-01, kom. 572-927-262, e-mail: wieslaw.maszewski@udt.gov.pl lub Głównym Specjalistą ds. Badań Automatyki Panem Michałem Skrzypczakiem, tel. (61) 628-03-22, kom. 694-454-532, e-mail: michal.skrzypczak@udt.gov.pl. Dokonanie oględzin należy potwierdzić w momencie składania oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)
Program zgodności:
1. Zamawiający informuje, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:
1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci
2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .
4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadmi określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.
2. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728-859-738 - Józef Jankowski, 573-337-565 - Kamil Jeglikowski, 728-423-321 - Krzysztof Kowalski lub 883-375-905 - Magdalena Wierzchowiecka.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?