Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/WZS/2022 Nabór logopedy do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku przy ul. Misjonarskiej 22 w latach 2022 - 2023 (dni dyżurów: poniedziałki)

Ewa Jabłońska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2022 14:34:00
Składania : 28-02-2022 08:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł

pn. : „Nabór logopedy do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku przy ul. Misjonarskiej 22 w latach 2022 - 2023 (dni dyżurów poniedziałki)"

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia - 

  1. 07.03.2022r. - 16.12.2022r., z wyłączeniem miesiąca lipca 2022 roku,

  2. 09.01.2023r. - 15.12.2023r., z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2023 roku.

w wymiarze 2 godzin tygodniowo.

III.Kryteria oceny ofert:

    1. proponowana stawka za 1 godzinę pracy brutto – 80%

    2. program pracy – 10%

    3. dodatkowe wykształcenie - ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne, posiadane kwalifikacje i kompetencje– 5%

    4. doświadczenie zawodowe – 5%

IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: ukończone studia magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii. W przypadku ukończenia studiów podyplomowych z zakresu logopedii, studia magisterskie w zakresie przygotowania pedagogicznego lub psychologicznego.


Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 

Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.  

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.  

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV. 

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.  

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.  

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.  

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Ewa Jabłońska - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, Joanna Dobrzeniecka - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, tel. 24 367 17 04.


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Nabór logopedy do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku przy ul. Misjonarskiej 22 w latach 2022 - 2023 (dni dyżurów poniedziałki)" 

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. Poz. 2019 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta_logopda_Pn.doc doc 30 2022-02-22 14:34:00 Postępowanie
SOPZ_logopeda_Pn.docx docx 12.84 2022-02-22 14:34:00 Postępowanie
WZÓR umowy_I.docx docx 20.65 2022-02-22 14:34:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2022-02-22 14:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym w Miejskim Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku Proszę podać cenę za 1 godzinę 152 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3203 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 E-fakturowanie - Proszę wpisać odpowiednio faktura papierowa lub ustrukturyzowana.

e-fakturowanie.odt

(0)
4 Program pracy 10% Należy załączyć wypełnioną Ofertę, zgodnie z załącznikiem Zamawiającego oraz skan dyplomu ukończenia studiów magisterskich lub podyplomowych w zakresie logopedii. W przypadku ukończenia studiów podyplomowych z zakresu logopedii, dyplom studiów magisterskich w zakresie przygotowania pedagogicznego lub psychologicznego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dodatkowe wykształcenie 5% Należy załączyć skan ukończonych szkoleń lub kursów specjalistycznych, posiadanych kwalifikacji i kompetencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie zawodowe 5% Należy wypełnić Ofertę, zgodnie z załącznikiem Zamawiającego (0)
7 Warunki umowy - Zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić akceptację (0)
8 Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT - Proszę wpisać odpowiednio jest lub nie jest. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 523