- Strona główna
- Postępowanie ID 574438
Postępowanie:
3/DAG/2022 Dostwa Mikrotomu półautomatycznego dla Wydziału Medycznego Collegum Medicum UKSW
Wystawiający
-
UżytkownikJarosław Piestrak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-16 11:09:00
-
Składania2022-02-16 14:08:07
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
Nazwa postępowania:
„Mikrotom półautomatyczny”
1. Informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
2. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm..- tekst jednolity) zwanej dalej „Ustawą”.
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu oferty oraz OPZ.
5. Warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6. Oferty należy przesłać na ww. adres w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lutego 2022 r. do godziny 12.00.
7. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
8. Zapraszamy do złożenia oferty mailowej na adres: j.piestrak@uksw.edu.pl
9. Otwarcie ofert nie jest jawne.
10. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
· niewystarczających środków na realizację zamówienia,
· zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
11. W przypadku pytań: prosimy o kontakt pod numerem telefonicznym tel. 22 38 04 331 lub droga elektroniczną na adres: j.piestrak@uksw.edu.pl
12. Kontakt w godzinach od 8:00 do 15:00
13. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
14. Cena – powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zapytania, które mają wpływ na ostateczną zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia; powinna zawierać podatek od towarów i usług i powinna być wyliczona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
15. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym między innymi: wartość przedmiotu zamówienia, wszystkie wymagane czynniki cenotwórcze.
16. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
17. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
18. W przypadku błędnych obliczeń Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zamawiający dokona poprawy omyłki rachunkowej na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej netto.
19. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:
Cena – waga kryterium 100%
Sposób oceny ofert:
- w kryterium CENA (cena brutto):
Liczba punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C= C min./ C bad. x 100
gdzie:
C – liczba punktów oferty badanej
C min. – cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
100 – waga kryterium
20. Obliczenia według powyższych wzorów zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
21. Zamawiający zaprosi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do podpisania umowy za pośrednictwem poczty e-mail lub poczty tradycyjnej.
W załączeniu dokumenty niezbędne do przygotowania oferty w tym:
1. Projekt umowy
2. OPZ
3. Formularz ofertowy
Załączniki do postępowania
Komunikaty
2022-02-16
14:08:07
|
Jarosław Piestrak | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Przedłużenie decyzji o zakupie |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.