Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-02-2022 09:08:00 |
Składania : | 21-02-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 21-02-2022 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Treść zapytania
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji
i
Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na
wykonanie usługi w zakresie usunięcia zbiornika przelewowego
centralnego ogrzewania na dachu budynki KWP w Poznaniu przy ul.
Kochanowskiego 2a.
Zakres wykonania prac :
* Zabezpieczenie robót na dachu budynku i ziemi zgodnie z przepisami BHP,
* Rozebranie krokwi desek dachu drewnianego z papą,
* Przygotowanie konstrukcji stalowej przez odcięcie i podwieszenie,
* Żuraw samochodowy 45-55 Mg
* Montaż krokwi na dachu
* Uzupełnienie dachu z deskowaniem i papą
* Wywóz konstrukcji do punktu skupu złomu.
Złom metalowy z demontażu dokonywanych w trakcie prac rozbiórkowych stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego, przekazać go do punktu skupu złomu i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający odbiór złomu przez punkt skupu w celu wystawienia przez Zamawiającego faktury obciążeniowej dla tego punktu skupu. Należność za sprzedaż złomu stanowić będzie dochód Zamawiającego.
W załączeniu zdjęcia zbiornika przelewowego usytuowanego na dachu budynku KWP w Poznaniu przy ul. Kochanowskiego 2a.
Wymagania Wystawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji wykonania prac – do dnia 26.02.2022r.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Komunikaty