Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa, montaż oraz modernizacja bram wjazdowych do magazynu

Malwina Pawełas
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2022 09:25:00
Składania : 28-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 28-02-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę, montaż i modernizację bram wjazdowych do magazynu EPEC Sp. z o.o. przy ul Fabrycznej 3 w Elbląguzgodnie z załącznikiem nr 1 - OPZ.

Lokalizacja bram - w załączniku R-1.

W załączeniu informacyjnie zdjęcia innych bram w EPEC. Nowe bramy powinny nawiązywać stylem do istniejących.

Warunki realizacji zamówienia:

1. Wykonawca oświadcza, że:

a) posiada uprawnienia oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania Usługi,

b) dysponuje potencjałem technicznym i osobami z odpowiednimi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania Usługi; z tym zastrzeżeniem, iż osoby te będą legitymowały się odpowiednią wiedzą kompetencjami, doświadczeniem i właściwymi zezwoleniami lub uprawnieniami niezbędnymi do wykonania usługi.

2. Wykonawca może przekazać wykonanie Usługi podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonania Usługi podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działanie i/lub zaniechanie jak za własne działanie.

3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Usługi zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem, zachowaniem należytej staranności wymaganej od podmiotu, który w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, wykonuje usługi w zakresie wskazanym powyżej. 

4. Wykonawca będzie stosował przy realizacji Usługi części spełniające odpowiednie normy techniczne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach, których usunięcie wykracza poza zakres prac.

6. Szczegółowy zakres usług został określony w  Opisie przedmiotu zamówienia.

7. Usługa zostanie wykonana w terminie do dnia 30.09.2022 r.

8. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku  za wykonanie Usługi jest protokół odbioru Usługi.

9. Wynagrodzenie wypłacone zostanie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT płatnej/płatnego w terminie 14 dni od daty doręczenia dokumentu księgowego do siedziby Zamawiającego.

10. Za datę zapłaty wynagrodzenia przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 

11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewłaściwą realizacją Usługi i zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt.

12. Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.

13. Bieg terminu gwarancji, o której mowa w pkt. 12 rozpoczyna się od dnia odbioru Usługi.

14. W ramach udzielonej gwarancji, o której mowa w pkt. 12, wady powstałe w wyniku źle wykonanej Usługi Wykonawca zobowiązany jest usunąć na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty powiadomienia go o wystąpieniu wady przez Zamawiającego.

15. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad wskazanych w pkt. 13 lub/i pkt. 14, w ustalonym terminie, to Zamawiający może zlecić ich usunięcie, osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy. 

16. Wszelkie koszty związane ze świadczeniem gwarancyjnym obciążają Wykonawcę.

17. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przez ten sam okres przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - OPZ.pdf pdf 1549.44 2022-02-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik R1.pdf pdf 1321.24 2022-02-14 09:25:00 Postępowanie
Zdjęcie nr 1.jpg jpg 7687.7 2022-02-14 09:25:00 Postępowanie
Zdjęcie nr 2.jpg jpg 6527.05 2022-02-14 09:25:00 Postępowanie
Zdjęcie nr 3.jpg jpg 6269.97 2022-02-14 09:25:00 Postępowanie
Wzór umowy.docx docx 198.05 2022-02-14 09:25:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-03-07 07:17 Malwina Pawełas Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma Usługi Remontowo - Budowlane Andrzej Straszewski ul. Łódzka 32, 82-300 Elbląg.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja bramy wjazdowej nr 1 Modernizacja bramy wjazdowej nr 1 od strony ul. Fabrycznej w Elblągu na część pogotowia i magazynu 1 usługa - (0)
2 Wykonanie bramy wjazdowej nr 2 Wykonanie (dostawa i montaż) bramy wjazdowej nr 2 od strony ul. Fabrycznej w Elblągu na część magazynową 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, jednak nie wcześniej niż po podpisaniu protokołu odbioru potwierdzającego należyte wykonanie usług w danym okresie rozliczeniowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30.09.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 327