Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPS.ZP.26.05.2022 "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób zaburzonych psychicznie w zakresie rehabilitacji, fizjoterapii, neurologopedii i logopedii w 2022r." 3 Części

Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2022 11:01:00
Składania : 21-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 21-02-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający

Gmina Myszków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Pułaskiego 7, 42-300 Myszków

Tel. -  034 313 -50-20, Tel/Faks -  034 313-56-30

Strona internetowa (BIP) :  http://www.mops.miastomyszkow.pl

e-mail: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

NIP – 577-10-22-605,  REGON – 150028261

Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego klasycznego na usługi społeczne o wartości poniżej kwoty 750000,00 euro, prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt. 2 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych pod nazwą:

"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób zaburzonych psychicznie w zakresie rehabilitacji, fizjoterapii, neurologopedii i logopedii w 2022r"  3 Części.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 812.18 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz_ofertowy.doc doc 85.5 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie.doc doc 91 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Wykaz osób Cz.I.doc doc 62 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Projekt umowy.pdf pdf 210.24 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
załącznik nr 5_oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx docx 22.94 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
załącznik nr 6_oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx docx 22.33 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
załącznik nr 7_zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.docx docx 21.73 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 158.26 2022-02-11 11:01:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 139.58 2022-02-21 11:41:27 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu pstępowania w zakresie Części III.pdf pdf 151.2 2022-03-01 16:47:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 338.05 2022-03-01 16:47:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-01 16:47 Małgorzata Nowak Szanowni Państwo
Niniejszym przekazuję Informacje o wyniku przeprowadzonego postępowania. W załączeniu Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert na realizację Części I oraz Części III, o ofercie odrzuconej oraz Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie Części II.
W imieniu Zamawiającego Małgorzata Nowak

Informacja o uniewaz [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-02-21 11:41 Małgorzata Nowak Szanowni Państwo
W załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert.
Z poważaniem Małgorzata Nowak

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia kwotę 145 800,00PLN w tym na realizację Części I - 48 600,00 PLN, na realizację Części II - 36 900,00PLN oraz na realizację Części III - 60 300,00 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 666