Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej dwóch agregatów prądotwórczych

Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2022 12:52:00
Składania : 25-02-2022 11:00:00
Otwarcia : 25-02-2022 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami).

1.    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej dwóch agregatów prądotwórczych.

2.    Miejsce wykonywania usługi: obiekt szpitala ul. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław

3.    Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.

4.    Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz warunki dotyczące jego realizacji zostały określone w załączonym wzorze umowy.

5.    Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.

6.    O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że:

1)    posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych i świadczenie usług serwisowych agregatów prądotwórczych o mocy minimum 1000 kVA;

2)    dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacji grupy urządzeń energetycznych „E” grupy „I” w zakresie eksploatacji instalacji elektrycznych do 1 kV  i obsługi zespołów prądotwórczych  o mocy powyżej 50 kW;

7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania ceny oferty, zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.docx docx 25.86 2022-02-04 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy.pdf pdf 489.05 2022-02-04 12:52:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - wykaz usług.docx docx 34.91 2022-02-04 12:52:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - wykaz osób.docx docx 33.83 2022-02-04 12:52:00 Postępowanie
20210201 REGULAMIN PARKINGU SZPITAL FIELDORFA.pdf pdf 950.76 2022-02-15 12:12:13 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert - postępowanie ID 570184.pdf pdf 230.03 2022-02-25 11:05:31 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert - postępowanie ID 570184 - korekta.pdf pdf 230.13 2022-02-25 11:12:30 Publiczna wiadomość
informacja_o_wyborze_oferty_ID_570184.pdf pdf 432.43 2022-03-21 12:43:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-21 12:43 Robert Chorążewski Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-02-25 11:12 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
w załączeniu korekta zbiorczego zestawienia ofert, związana z błędnie przepisaną przez Wykonawcę nr 3 kwotą z załącznika - formularz cenowy do formularza na platformie zakupowej.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2022-02-25 11:05 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2022-02-23 11:26 Sylwia Marciniak Zamawiający informuje, że w dniu 23.02.2022r. wpłynęły zapytania od jednego z Wykonawców o treści (cytat):
Pytanie nr 1:
§ 5 pkt. 3 , załącznika nr 2 wzór umowy, brzmi „W przypadku wątpliwości, o rodzaju usterki (awarii) oraz terminie czasu reakcji o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu Umowy decyduje Zamawiający”
Wyżej cytowany pkt. odwołuje się do ust. 2 mówiąc o terminie czasu reakcji a ustęp 2 tego paragrafu tj. § 5 dotyczy czasu naprawy. Prosimy o wyjaśnienie powyższej nieścisłości.
Czy to Zamawiający ma decydować o terminie czasu naprawy w przypadku gdy ma on wątpliwości co do rodzaju usterki ? To przecież określenie typu usterki i sposobu jej naprawy decyduje o czasie usunięcia usterki.
Ponadto w definicjach umowy brak definicji: Termin czasu naprawy
Odpowiedź Zamawiającego: §5 ust. 3 wzoru umowy otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„O rodzaju usterki (awarii) oraz terminie czasu naprawy, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu Umowy decyduje Zamawiający.”
Pytanie nr 2:
W umowie w § 5 pkt. 3 wymaga się określonego czasu naprawy a w formularzu cenowym wymaga się „USUWANIE AWARII I DOKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW W CZASIE CIĄGŁYM 24 GODZ. NA DOBĘ/365 DNI W ROKU”
Biorąc powyższe pod uwagę jest to usługa tzw. Hotline. Formularz cenowy nie uwzględnia takiej usługi.
Odpowiedź Zamawiającego: Usuwanie awarii i dokonywanie bieżących napraw ma odbywać się niezależnie od dnia tygodnia (w tym w dni wolne święta) i pory dnia, w okresie całego okresu trwania umowy. Zamawiający zdecyduje, do jakiego typu kwalifikuje daną usterkę/naprawę i wyznaczy czas naprawy, o którym mowa w §5 ust. 2. Wykonawca będzie rozliczany za usuwanie awarii i dokonywanie bieżących napraw wyłącznie w ramach kwoty wynikającej z sumowania tabel: nr 2, 3 i 4 formularza cenowego to jest: wskazanej przez siebie stawki godzinowej, w ramach założonej liczby roboczogodzin i kwoty założonej przez Zamawiającego na części zamienne. Do tego Wykonawca ma prawo doliczyć zryczałtowany koszt dojazdu. Tabela nr 1 dotyczy wyłącznie ceny za wykonanie przeglądu eksploatacyjnego, o którym mowa w § 2 ust. 5 (zakres przeglądu) oraz §4 Umowy (warunki realizacji przeglądu).
2022-02-15 12:12 Sylwia Marciniak Zamawiający informuje, że w dniu 15.02.2022r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy, o treści (cytat):
1. Proszę określić jaka czynność przyjąć przy określeniu czyszczenie chłodnicy : Czyszczenie chłodnicy zewnątrz czy płukanie chłodnicy(wewnątrz)?
Odpowiedź Zamawiającego: Czyszczenie z zewnątrz, a jeżeli stopień zabrudzenia będzie tego wymagał to płukanie od wewnątrz.
2. Proszę o wysyłanie pdf parkingi gdyż nie otwiera pliku.
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający załącza plik pdf – Regulamin i cennik parkingu.

20210201 REGULAMIN P [...].pdf

2022-02-14 10:00 Sylwia Marciniak Zamawiający informuje, że w dniu 14.02.2022r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy, o treści (cytat):
„Kto ma dostarczyć obciążenie agregatów, państwo swoje odbiory (budynki) czy zamawiający swoje obciążnice?”
Odpowiedź Zamawiającego:
Obciążenie agregatów przez Zamawiającego poprzez swoje odbiory.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej dwóch agregatów prądotwórczych W miejscu cena netto należy wpisać wartość netto z tabeli nr 5 formularza cenowego (załącznik nr 1) z wiersza "RAZEM - CENA CAŁKOWITA OFERTY" 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunek udziału w postępowaniu: doświadczenie - Proszę załączyć wykaz usług (załącznik nr 3) oraz dowody należytego wykonania wykazywanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunek udziału w postępowaniu: osoby - Proszę załączyć wykaz osób (załącznik nr 4) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy (załącznik nr 2) wraz z załącznikami i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia Umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 597