Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-02-2022 12:52:00 |
Składania : | 25-02-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 25-02-2022 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami).
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej dwóch agregatów prądotwórczych.
2. Miejsce wykonywania usługi: obiekt szpitala ul. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław
3. Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz warunki dotyczące jego realizacji zostały określone w załączonym wzorze umowy.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
6. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że:
1) posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych i świadczenie usług serwisowych agregatów prądotwórczych o mocy minimum 1000 kVA;
2) dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacji grupy urządzeń energetycznych „E” grupy „I” w zakresie eksploatacji instalacji elektrycznych do 1 kV i obsługi zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW;
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania ceny oferty, zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
2022-03-21 12:43 | Robert Chorążewski | Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty. |
2022-02-25 11:12 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, w załączeniu korekta zbiorczego zestawienia ofert, związana z błędnie przepisaną przez Wykonawcę nr 3 kwotą z załącznika - formularz cenowy do formularza na platformie zakupowej. |
2022-02-25 11:05 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert. |
2022-02-23 11:26 | Sylwia Marciniak |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
23.02.2022r.
wpłynęły
zapytania
od
jednego
z
Wykonawców
o
treści
(cytat): Pytanie nr 1: § 5 pkt. 3 , załącznika nr 2 wzór umowy, brzmi „W przypadku wątpliwości, o rodzaju usterki (awarii) oraz terminie czasu reakcji o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu Umowy decyduje Zamawiający” Wyżej cytowany pkt. odwołuje się do ust. 2 mówiąc o terminie czasu reakcji a ustęp 2 tego paragrafu tj. § 5 dotyczy czasu naprawy. Prosimy o wyjaśnienie powyższej nieścisłości. Czy to Zamawiający ma decydować o terminie czasu naprawy w przypadku gdy ma on wątpliwości co do rodzaju usterki ? To przecież określenie typu usterki i sposobu jej naprawy decyduje o czasie usunięcia usterki. Ponadto w definicjach umowy brak definicji: Termin czasu naprawy Odpowiedź Zamawiającego: §5 ust. 3 wzoru umowy otrzymuje nowe następujące brzmienie: „O rodzaju usterki (awarii) oraz terminie czasu naprawy, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu Umowy decyduje Zamawiający.” Pytanie nr 2: W umowie w § 5 pkt. 3 wymaga się określonego czasu naprawy a w formularzu cenowym wymaga się „USUWANIE AWARII I DOKONYWANIE BIEŻĄCYCH NAPRAW W CZASIE CIĄGŁYM 24 GODZ. NA DOBĘ/365 DNI W ROKU” Biorąc powyższe pod uwagę jest to usługa tzw. Hotline. Formularz cenowy nie uwzględnia takiej usługi. Odpowiedź Zamawiającego: Usuwanie awarii i dokonywanie bieżących napraw ma odbywać się niezależnie od dnia tygodnia (w tym w dni wolne święta) i pory dnia, w okresie całego okresu trwania umowy. Zamawiający zdecyduje, do jakiego typu kwalifikuje daną usterkę/naprawę i wyznaczy czas naprawy, o którym mowa w §5 ust. 2. Wykonawca będzie rozliczany za usuwanie awarii i dokonywanie bieżących napraw wyłącznie w ramach kwoty wynikającej z sumowania tabel: nr 2, 3 i 4 formularza cenowego to jest: wskazanej przez siebie stawki godzinowej, w ramach założonej liczby roboczogodzin i kwoty założonej przez Zamawiającego na części zamienne. Do tego Wykonawca ma prawo doliczyć zryczałtowany koszt dojazdu. Tabela nr 1 dotyczy wyłącznie ceny za wykonanie przeglądu eksploatacyjnego, o którym mowa w § 2 ust. 5 (zakres przeglądu) oraz §4 Umowy (warunki realizacji przeglądu). |
2022-02-15 12:12 | Sylwia Marciniak |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
15.02.2022r.
wpłynęły
zapytania
od
Wykonawcy,
o
treści
(cytat):
1. Proszę określić jaka czynność przyjąć przy określeniu czyszczenie chłodnicy : Czyszczenie chłodnicy zewnątrz czy płukanie chłodnicy(wewnątrz)? Odpowiedź Zamawiającego: Czyszczenie z zewnątrz, a jeżeli stopień zabrudzenia będzie tego wymagał to płukanie od wewnątrz. 2. Proszę o wysyłanie pdf parkingi gdyż nie otwiera pliku. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający załącza plik pdf – Regulamin i cennik parkingu. |
2022-02-14 10:00 | Sylwia Marciniak |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
14.02.2022r.
wpłynęło
zapytanie
od
Wykonawcy,
o
treści
(cytat): „Kto ma dostarczyć obciążenie agregatów, państwo swoje odbiory (budynki) czy zamawiający swoje obciążnice?” Odpowiedź Zamawiającego: Obciążenie agregatów przez Zamawiającego poprzez swoje odbiory. |
Komunikaty