Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 1/BDSJ/2022 Audyt personelu

Deadlines:
Published : 04-02-2022 10:54:00
Placing offers : 18-02-2022 10:00:00
Offers opening : 18-02-2022 10:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapytanie ofertowe Nr 1/BDSJ/2022

Usługa wykonania audytu personelu w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II

Data zamieszczenia ogłoszenia: 04.02.2022 r.

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków

I Informacje dotyczące zamówienia:

1.      Usługa wykonania audytu personelu. Czas realizacji – do 31 maja 2022 r.

2.      Termin składania ofert. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.02.2022 r.
do godz. 10.00

3.      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.02.2022 o godz. 10.30, Pawilon A IV, Biuro ds. Jakości.

4.      Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
przy ul. Prądnickiej 80, 31-202  Kraków w Pawilonie A V - Centrum  Administracyjno – Konferencyjno –  Szkoleniowe (Dziennik Podawczy).

5.      Kryterium oceny oferty:

       cena oferty brutto - 100%. Cena musi zawierać całkowity koszt wykonania usługi opisanej w pkt. III niniejszego zapytania ofertowego, w tym koszty delegacji auditorów.

6.      Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania
z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

 

II Warunki złożenia oferty:

1.        Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

2.        Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem postępowania. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wymienioną w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona
do reprezentowania Wykonawcy lub przez notariusza.

3.    Oferta winna zawierać datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie
od daty złożenia oferty.

4.    Warunkiem złożenia oferty, jest dołączenie do niej potwierdzenia doświadczenia
w wykonywaniu audytów personelu, w zakresie opisanym w pkt. III niniejszego ogłoszenia.  O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie doświadczenie w realizacji audytów personelu, przez co należy rozumieć, że Wykonawca zrealizował przynajmniej 2 usługi w zakresie ujętym w pkt. III niniejszego zapytania ofertowego – należy przedłożyć oświadczenie (zgodnie z zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).

5.    Kontakt w sprawie ogłoszenia – tel. (12) 614 22 92, e-mail: bdsj@szpitaljp2.krakow.pl

 

III Zakres przedmiotowy usługi:

1. W ramach audytu personelu ma zostać zbadany m.in. poziom kompetencji pracowników oraz efektywność i koszty pracy. Na poziomie indywidualnego pracownika badaniu ma podlegać potencjał pracy, wyniki pracy i zachowania. Na poziomie zespołu mają zostać zbadane interakcje wewnątrz zespołów pracowniczych, jak również potencjał i efekty pracy oraz osiągane rezultaty pracy grupy.

2.    Audyt ma objąć dwa działy Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II:

 

W strukturze Działu nr 1 działają następujące sekcje:

a.      Sekcja 1  – 13 pracowników

b.      Sekcja 2  – 9 pracowników

c.       Sekcja 3 – 12 pracowników

d.      Sekcja 4  – 9 pracowników

 

e.      Dział nr 2  – 9 pracowników

f.        Sekcja 5  – 18 pracowników

g.      Sekcja 6  – 4 pracowników

 

3.      Audyt ma obejmować następujące etapy realizowane równolegle:

a.      Badanie kompetencji w odniesieniu do realizowanych zadań i prac zlecanych na zewnątrz

Metody badania: przegląd dokumentów w zakresie prac zlecanych i dokumentów personalnych, wywiady skategoryzowane, opracowanie matrycy kompetencji do badania luk kompetencyjnych, zbadanie luk kompetencyjnych

Efekt etapu: raport w zakresie potencjału pracy i poziomu kompetencji

 

b.      Badanie interakcji w ramach zespołów pracowniczych

Metody badania: badania sondażowe, wywiady z personelem, przegląd dokumentacji

Efekt etapu: raport w zakresie potencjału i efektów pracy

 

c.       Badanie efektywności i kosztów pracy

Metody badania: analiza kosztów pracy, analiza dnia pracy w odniesieniu do wybranych grup pracowników (obserwacja, wywiady), badania sondażowe dot. organizacyjnych, technicznych i kulturowych uwarunkowań  efektywności pracy

Efekt etapu: raport w zakresie kosztów pracy oraz efektywności pracy

 

4.      Poza raportami wymienionymi w pkt. 3 niniejszego zapytania ofertowego, audyt personalny ma zostać zakończony sporządzeniem raportu końcowego, zawierającego m.in. metody badania (opis, kryteria, skale pomiarowe), przebieg audytu, ustalenia diagnostyczne, hipotezy usprawniające (kierunki eliminacji stwierdzonych błędów), projekt usprawnień. Wykonawca zobowiązuje się przekazać i przedstawić raport na spotkaniu z Dyrekcją  Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II maksymalnie do 31 maja 2022 r.

 

5.      Wykonawca zobowiązuje się do wykonania audytu na miejscu w siedzibie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II. Dopuszcza się wykonanie części działań w poszczególnych etapach (w tym sporządzenie raportów) w formie zdalnej. Poszczególne etapy audytu mogą być realizowane równolegle.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 12 614 22 92

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. nr 1_do zapytania ofertowego.doc doc 1040 2022-02-04 10:54:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 615