Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.240.22-02 Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć, odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, według 8 grup tematycznych

Termin:
Zamieszczenia : 01-02-2022 12:12:00
Składania : 09-02-2022 11:00:00
Otwarcia : 09-02-2022 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU.pdf pdf 173 2022-02-01 12:12:00 Postępowanie
SWZ ZP.02.pdf pdf 781.17 2022-02-01 12:12:00 Postępowanie
SWZ ZP.02_wersja edytowalna.doc doc 991.5 2022-02-01 12:12:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 709.79 2022-02-04 09:18:25 Publiczna wiadomość
ZP.240.22-02 INFO O OFERTACH.pdf pdf 227.38 2022-02-09 12:02:12 Publiczna wiadomość
WYNIK_części 3, 5, 6, 7 i 8 .pdf pdf 784.01 2022-02-16 17:10:03 Publiczna wiadomość
WYNIKcz. 1, 2 i 4.pdf pdf 773.62 2022-02-18 10:00:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-26 17:04 Urszula Giza Szanowni Państwo,

poniżej przekazuję harmonogram zajęć dla wszystkich przedmiotów objętych niniejszym postępowaniem:

A. Falkowski - Kompleksowe projektowanie graficzne, trzy grupy
wtorek, godz. 9.45 - 11.15, 11.30 - 13.00, 13.15 - 14.45

Ł. Paluch - Rynek pracy - uwarunkowania społeczno-ekonomiczne
wtorek, godz. 15.00 - 16.30

P. Wasilewski - Zarządzanie wizerunkiem i agencjami wizerunkowymi
wtorek, godz. 16.45 - 18.15

A. Miśkowiec - Media literacy
wtorek, godz. 18.30 - 20.00

M. Trela - Makroekonomia
środa, godz. 18.30 - 20.00

G. Kościński - Dziennikarstwo w świecie cyfrowym, trzy grupy
czwartek, godz. 9.45 - 11.15
piątek, godz. 8.00 - 9.30, 9.45 - 11.15

K. Kipiel - Fundraising, crowdfunding i start-up
piątek, godz. 11.30 - 13.00

Osobą kontaktową w sprawach związanych z realizacją umową jest Pani Agata Dziekan - Łanocha dane kontaktowe znajdują się w przesłanych umowach.
2022-02-18 10:00 Urszula Giza Zamawiający w załączeniu przekazuje do publicznej wiadomości wynik postępowania dla części nr 1, 2 i 4.

WYNIKcz. 1, 2 i 4.pd [...].pdf

2022-02-16 17:10 Urszula Giza Zmawiający w załączeniu podaje do publicznej wiadomości wynik częściowy przedmiotowego postępowania

WYNIK_części 3, 5, 6 [...].pdf

2022-02-09 12:02 Urszula Giza Zamawiający udostępnia informację o złożonych ofertach.

ZP.240.22-02 INFO O [...].pdf

2022-02-09 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:
Dla Części 1 – „Kompleksowe projektowanie graficzne i DTP” – 25 200 zł
Dla Części 2 - „Fundraising, crowdfunding i start-up” - 8 400 zł
Dla Części 3 – „Makroekonomia” - 8 400 zł
Dla Części 4 –„ Zarządzanie wizerunkiem i agencjami wizerunkowymi” - 8 400 zł
Dla Części 5 – „Design Thinking” - 8 400 zł
Dla Części 6 – „Dziennikarstwo w świecie cyfrowym” – 25 200 zł
Dla Części 7 – „Media literacy - użytkowanie mediów” - 8 400 zł
Dla części 8 – „Rynek pracy – uwarunkowania społeczno-ekonomiczne” – 8 400 zł.
2022-02-04 09:18 Urszula Giza W związku z prośba Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający w załączeniu przekazuje do publicznej wiadomości odpowiedzi na zadane pytania

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 642