Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2022 15:28:00 |
Składania : | 04-02-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z
o.o. z siedzibą w Grudziądzu, informuje
o wszczęciu postępowania, którego wartość nie przekracza wartości 130 000
złotych,
pn. Sprzedaż i dostawa
części zamiennych do separatora balistycznego Masias SB40”
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego
wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj.
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty
130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z o.o.
z dnia 1 marca 2021 roku), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych nie stosuje się
ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z
2021 r. poz. 1129)]
Opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: dostawa.
Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do Zamawiającego – Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie (Grudziądz), fabrycznie nowych części zamiennych do separatora balistycznego MASIAS typu SB 40, nr serii: 57111, rok produkcji: listopad 2013 r.
Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 1 800,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset i 00/100)
Termin realizacji zamówienia
10 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny: Cena oferty – waga 100%.
Opis sposobu przygotowywania oferty
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
- w sprawach formalno-prawnych: Agnieszka Ośka, tel. 56 45 04 926,
- w sprawach merytorycznych: Maciej Litwiński, tel. 56 450 48 63.
Informacji dotyczących postępowania udziela się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 – 15:00.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do:
04.02.2022 r. godz. 12:00.
Szczegółowy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
2022-02-03 14:03 | Agnieszka Ośka | Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego |
Komunikaty