Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.1.2022 „Dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych”.

Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2022 11:33:00
Składania : 09-02-2022 09:24:05
Otwarcia : 07-02-2022 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


ZAPYTANIE OFERTOWE


1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

działając na podstawie Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:

 „Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych,  budowlanych i narzędzi gospodarczych”.   

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych w ilościach i asortymentach wskazanych w załączniku nr 2  – specyfikacji asortymentowej. Szacunkowe ilości i  rodzaj asortymentów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały nie ujęte w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający ma obowiązek dołączyć do towaru objętego gwarancją dokumenty, karty gwarancyjne , a także atesty, świadectwa jakości – gdy dostarczony towar je posiada przy zakupie. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawy będą następować transportem Zamawiającego. Rzeczywiste ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, nie wymienione w specyfikacji asortymentowej w zależności od potrzeb. Ceny jednostkowe produktów będą zgodne z cenami określonymi przez Wykonawcę w formularzu w załączniku nr 2  – specyfikacji asortymentowej. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika  cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie GUS. Za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana w okresie obowiązywania umowy raz za I półrocze 2022r., do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług  konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stst.gov.pl . Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu. Przy zakupie materiałów nie objętych specyfikacją asortymentową Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru wg aktualnego cennika Wykonawcy.

- Wymagany okres gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta.

- Wymagany termin związania ofertą  30 dni

- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do  dnia 31.12.2022 r.

 3. Warunki udziału:

Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

- formularz ofertowy załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

- specyfikacja asortymentową załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

- zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
 -Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania zakupów materiałów w odległości do 15 km od  siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

  4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – 100%

5.  Dodatkowe informacje:

5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena łączna brutto za dostawy przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

 5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

 

5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

 

6.  Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem niniejszej Platformy Zakupowej OPENNEXUS do dnia 07.02.2022r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 07.02.2022r. o godz. 10.10

Uwaga:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
  2. Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.

    

Osoby do kontaktu Jacek Brożyna tel. 41 363 03 73,  Ewa Halik tel. 41 31 77 622

 

 

 

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.PDF PDF 1168.71 2022-01-31 11:33:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - Treść oferty Załącznik Nr 1.doc doc 71.5 2022-01-31 11:33:00 Kryterium
Załącznik Nr 2- specyfikacja asortymentowa.xls xls 65.5 2022-01-31 11:33:00 Kryterium
Umowa(projekt).PDF PDF 1477.83 2022-01-31 11:33:00 Kryterium
klazulaInf_publiczna.doc doc 63.5 2022-01-31 11:33:00 Kryterium

Komunikaty

2022-02-09 09:24 Ewa Halik Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane ze względu na brak złożonych ofert w wyznaczonym w postepowaniu terminie, postępowanie zostaje anulowane.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych. Dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi. Należy wpisać wartość całej oferty. 1 dostawa Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia podpisanego i zeskanowanego formularza Treść oferty - załącznik nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].doc

(0)
3 Specyfikacja asortymentowa - Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza Specyfikacja asortymentowa- załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 2- spec [...].xls

(0)
4 Umowa (projekt) - Należy załączyć zaakceptowany i zeskanowany projekt umowy - załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Umowa(projekt).PDF

(0)
5 Klauzula RODO - Należy załączyć podpisaną i zeskanowaną klauzulę RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klazulaInf_publiczna [...].doc

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 268