Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2022 14:08:00 |
Składania : | 08-02-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 08-02-2022 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonie okresowego 5 letniego przeglądu i badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w obiekcie Urzędu Dozoru Technicznego Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Małeckiego 29.
Wykonawcy są zobowiązani, przed wyceną zamówienia i złożeniem oferty, dokonać własnych oględzin zakresu, miejsca i warunków realizacji zamówienia w siedzibie UDT w Poznaniu . Oględzin można dokonać w Oddziale UDT w Poznaniu ul. Małeckiego w dni robocze w godz. 9.00-14.00 po uprzednim ustaleniu terminu wizyty z Panem Bernardem Rzepa kom. 517-886-525, e-mail: Bernard.Rzepa@udt.gov.pl .
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru
Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353.
Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony
Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa
danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem
poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT
www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)
Program
zgodności:
1. Zamawiający
informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
Urząd
Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego
postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za
jego zgodą oraz oświadcza, że:
1) Posiada
wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci
2) Kodeks
Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami,
podwykonawcami i dostawcami.
3) UDT
posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami
antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .
4) Pracownicy
UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki
zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.
2. Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca
zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad
określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia
W
przypadku pytań:
-
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub kontakt z: Hanna Paluszkiewicz tel.: +48 517 886 525 lub Justyna Chada +48 573 338 548
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 do 17:00.
Oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty