Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów budowlano-remontowych, wykończeniowych, oświetleniowych, ogrodniczych i narzędzi oraz artykułów AGD

Elżbieta Sabatowska
Powiat Gdański Oddział: ST
Termin:
Zamieszczenia : 28-01-2022 16:02:00
Składania : 04-02-2022 14:00:00
Otwarcia : 04-02-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Szkoła Podstawowa Specjalna

w Warczu

Warcz 6, 83-041 Mierzeszyn

.............................................

(pieczątka zamawiającego)

Warcz, dnia 28.01.2022 r.




ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto,

na dostawę materiałów budowlano-remontowych, wykończeniowych, oświetleniowych, ogrodniczych i narzędzi oraz artykułów AGD, w tym materiały niezbędne do zajęć plastyczno-artystycznych przeprowadzanych na zajęciach z uczniami szkoły


Zamawiający: Szkoła Podstawowa Specjalna w Warczu

zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie cen na dostawę materiałów budowlano-remontowych, wykończeniowych, oświetleniowych, ogrodniczych i narzędzi oraz artykułów AGD, w tym materiały niezbędne do zajęć plastyczno-artystycznych przeprowadzanych na zajęciach z uczniami szkoły dla Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warczu w 2022 r. Wykaz materiałów zawiera załącznik nr 1 niniejszego pisma.


  1. Nazwa i adres Zamawiającego: Szkoła Podstawowa Specjalna w  Warczu, Warcz 6, 83-041 Mierzeszyn.

  2. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamawiający zaprasza do złożenia propozycji cenowej: sukcesywnej dostawy materiałów budowlano-remontowych, wykończeniowych, oświetleniowych, ogrodniczych i narzędzi oraz artykułów AGD, w tym materiały niezbędne do zajęć plastyczno-artystycznych przeprowadzanych na zajęciach z uczniami szkoły dla Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warczu w 2022 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy będą następować na podstawie osobistego, mailowego lub telefonicznego zamówienia, którego dokona upoważniony przez Zamawiającego pracownik. Realizacja zamówienia powinna nastąpić najpóźniej 3 dni po złożeniu zamówienia. Zamawiający informuje, że podany w załączniku nr 1 wykaz materiałów określa przewidywany rodzaj materiałów. Katalog materiałów ujętych w załączniku nr 1 jest katalogiem zamkniętym. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego materiałów i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym/ofercie.

Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30 listopada 2022 r.

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 510 430 440; 515 294 142 lub bezpośrednio w szkole – sekretariat, po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty.

  1. Kryteria wyboru ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.

  2. Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. formularz propozycji cenowej wg załączonego wzoru lub na własnym wzorze ofertowym;

  2. zaakceptowany projekt umowy;

  3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

  1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagany): nie dotyczy

  3. Warunki gwarancji:

  1. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zapytania ofertowego będzie odpowiadał parametrom określonym, w pkt 2 niniejszego zapytania.

  1. Sposób przygotowania oferty:

  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

  • ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, ręcznie, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego lub na własnym wzorze ofertowym,

  • kopie dokumentów powinny być przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem,

  • dokumenty, które wymagane są jako wzory dokumentów należy sporządzić wg załączonych wzorów z podaniem wszystkich wymienionych w nich danych,

  • w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru, ewidencji itp. oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.,

  • wskazane jest, aby wszystkie strony oferty zawierające treść były podpisane przez osobę wymienioną w formularzu ofertowym,

  • wszystkie miejsca w dokumentach oferty, w których Wykonawca po napisaniu naniósł zmiany, winny być również podpisane przez osobę, o której mowa powyżej,

  • wskazane jest, aby opakowanie zewnętrzne było zaadresowane wg następującego wzoru:

Szkoła Podstawowa Specjalna w Warczu, Warcz 6, 83-041 Mierzeszyn

Oferta na: na dostawę materiałów budowlano-remontowych, wykończeniowych, oświetleniowych, ogrodniczych i narzędzi oraz artykułów AGD, w tym materiały niezbędne do zajęć plastyczno-artystycznych przeprowadzanych na zajęciach z uczniami szkoły

  • Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert i wymaga to formy pisemnej,

  • zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta; dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA,

  • powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta; dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE.

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia: 04 lutego 2022 roku, do godziny 14.00

za pośrednictwem:

  1. platforma zakupowa

11. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:

  1. nie złożono żadnej propozycji cenowej/ofertowej;

  2. cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na zamówienie;

  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

  5. W przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania, Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.



Dyrektor

Szkoły Podstawowej Specjalnej

w Warczu

Elżbieta Sabatowska-Kot




Załączniki :

  1. Projekt umowy.

  2. Formularz oferty cenowej wg załączonego wzoru.

  3. Załacznik nr 1

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UMOWA.doc doc 60 2022-01-28 16:02:00 Postępowanie
Formularz oferty cenowej.docx docx 14.67 2022-01-28 16:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 13.73 2022-01-28 16:02:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 222