Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.SK.2262.17.2022 Bezgotówkowy zakup artykułów biurowych.

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2022 12:15:00
Składania : 03-02-2022 12:00:00
Otwarcia : 03-02-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Znak sprawy:  PCD.SK.2262.17.2022

     

Poznańskie Centrum Dziedzictwa (PCD) z siedzibą w 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2, zaprasza do złożenia ofert na:

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Bezgotówkowy zakup artykułów biurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- Szczegółowe ilości artykułów biurowych zawiera załącznik nr 1 do zapytania – formularz cenowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu poszczególnych pozycji z formularza w kwocie nie wyższej niż kwota zawarta w załączniku nr 1. 

Ważne: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o nie gorszych parametrach.

- forma składania zamówienia: platforma zakupowa na stronie internetowej Wykonawcy,

- terminy składania zamówień: zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.

- dostawa towaru: na koszt Wykonawcy

- termin dostawy: w ciągu 48h od zamówienia (zmiany w terminie dostawy wymagają wzajemnych ustaleń),

- miejsce i czas dostawy:

·         Brama Poznania, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań (magazyn 1. piętro), w godzinach 9.00-15.00 od poniedziałku do piątku,

·         Centrum Szyfrów Enigma, ul. Św. Marcin 78, 61-809 Poznań, w godzinach 9.00-15.00 od poniedziałku do piątku,

- Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.


2. Ofertę wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1 należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny. 

Brak wypełnionego załącznika nr 1 – formularza cenowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.


3. Kryteria oceny ofert z opisem: cena – 100%


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 


5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Mleczek, 61 647 7600

W przypadku pytań:

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  tel. 22 101 02 02

 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

6. Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

Ø   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa w Poznaniu;

Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

Ø   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

Ø  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

Ø    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Ø    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Ø    posiada Pani/Pan:

           na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

           na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

           na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

      nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 - formularz cenowy.xlsx xlsx 18.36 2022-01-27 12:15:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-02-08 16:08 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
informujemy, że postępowanie o numerze ID 565260 zostało unieważnione.
Wkrótce zaprosimy do wzięcia udziału w nowym postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe Szczegółowa lista artykułów biurowych zawiera załącznik nr 1. 1 szt. Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 48 h od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Ofertę składamy na podstawie informacji i wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym, do którego nie wnosimy zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 412