Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w ramach inwestycji "Przebudowa zejścia z budynku dworca PKP do tunelu podziemnego" w Kwidzynie

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2022 11:35:00
Składania : 31-01-2022 12:00:00
Otwarcia : 31-01-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

1.      Informacje podstawowe

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach inwestycji pn. „Budowa zejścia z budynku dworca PKP do tunelu podziemnego”

Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego "Obszar Śródmiejski II", obiekt położony jest na działce o nr 208/10 obr.10 przy ul. Kościuszki 54 w Kwidzynie. Ostatnie 2 stopnie od strony tunelu znajdują się na działce 208/21 należącej do PKP S.A.

Budynek wpisany do rejestru zabytków – wymaga uzyskania uzgodnienia i pozwolenia Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

2.      Zakres zamówienia obejmuje:

  • wykonanie inwentaryzacji budowlanej,
  • projekt przebudowy schodów prowadzących z budynku dworca do tunelu podziemnego (dostosowanie wymiarów do obowiązujących przepisów, rozwiązanie zejścia od strony budynku dworca przy przeszklonych drzwiach),
  • projekt remontu lub wymiany pokrycia ścian i sufitu do wysokości istniejących płytek ściennych (zakres po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków),
  • projekt remontu lub wymiany oraz uzupełnienia brakujących poręczy drewnianych ( zakres po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków),
  • wykonanie przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
  • uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień, opinii i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym uzgodnienia z Pomorskim Powiatowym Konserwatorem Zabytków  oraz PKP ENERGETYKA S.A., TK TELEKOM , PKP TELEKOL SP. Z O.O., PKP TLK S.A., PKP S.A. oddział nieruchomości (o ile będą wymagane)
  • uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę

 

Dokumentacja techniczna w ilościach:

- projekt zagospodarowania terenu (6 egz.),

- projekt architektoniczno- budowlany (6 egz.),

- projekt techniczny (4 egz.)

- przedmiar robót - w formie papierowej (2 egz.),

 - kosztorys inwestorski - w formie papierowej (2 egz.),

 - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.).

 

3.      Informacje dodatkowe

Projekt przebudowy wymaga wykonania wstępnej koncepcji uzgodnionej z Zamawiającym.

Kosztorys inwestorski będzie wymagał aktualizacji w ciągu dwóch lat od daty przekazania.

Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz.1129).

Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np. doc,.docx, xls, xlsx, kst, dwg, itp.) i przekazać na nośniku pendrive lub drogą elektroniczną.

 

4.      Termin realizacji

Termin realizacji do określenia przez oferenta.

Termin realizacji może być przesunięty, jeżeli czas uzgodnienia przez Zamawiającego koncepcji lub poszczególnych etapów wykonywania projektu będzie dłuższy aniżeli 5 dni oraz jeżeli czas wydawania stosownych uzgodnień lub decyzji administracyjnych (w tym przez Konserwatora Zabytków) będzie dłuższy aniżeli 15 dni.

Zamawiający potwierdzi przyjęcie dokumentacji protokołem przyjęcia po przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po przedstawieniu wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.

Płatność nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.

 

Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena:              70%
  • Doświadczenie 20%
  • Termin realizacji 10%

Wymagania stawiane Wykonawcy:

1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia.

2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.

 

Warunki i forma płatności   - Płatność przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 556464748

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·        tel. 22 101 02 02

·        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0644_001.pdf pdf 376.75 2022-01-25 11:35:00 Postępowanie
IMG_20210618_113017.jpg jpg 2989.27 2022-01-25 11:35:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 termin wykonania 10% proszę wpisać ilość dni kalendarzowych (0)
3 Doświadczenie 20% proszę o wpisanie ilości wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat dokumentacji projektowo- kosztorysowych budowy/przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków oraz dołączenie załącznika z tytułami wykonanych projektów wraz z opisem zakresu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 497