Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-01-2022 11:35:00 |
Składania : | 31-01-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 31-01-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Informacje podstawowe
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach inwestycji pn. „Budowa zejścia z budynku dworca PKP do tunelu podziemnego”
Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego "Obszar Śródmiejski II", obiekt położony jest na działce o nr 208/10 obr.10 przy ul. Kościuszki 54 w Kwidzynie. Ostatnie 2 stopnie od strony tunelu znajdują się na działce 208/21 należącej do PKP S.A.
Budynek wpisany do rejestru zabytków – wymaga uzyskania uzgodnienia i pozwolenia Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Dokumentacja techniczna w ilościach:
- projekt zagospodarowania terenu (6 egz.),
- projekt architektoniczno- budowlany (6 egz.),
- projekt techniczny (4 egz.)
- przedmiar robót - w formie papierowej (2 egz.),
- kosztorys inwestorski - w formie papierowej (2 egz.),
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.).
3. Informacje dodatkowe
Projekt przebudowy wymaga wykonania wstępnej koncepcji uzgodnionej z Zamawiającym.
Kosztorys inwestorski będzie wymagał aktualizacji w ciągu dwóch lat od daty przekazania.
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz.1129).
Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np. doc,.docx, xls, xlsx, kst, dwg, itp.) i przekazać na nośniku pendrive lub drogą elektroniczną.
4. Termin realizacji
Termin realizacji do określenia przez oferenta.
Termin realizacji może być przesunięty, jeżeli czas uzgodnienia przez Zamawiającego koncepcji lub poszczególnych etapów wykonywania projektu będzie dłuższy aniżeli 5 dni oraz jeżeli czas wydawania stosownych uzgodnień lub decyzji administracyjnych (w tym przez Konserwatora Zabytków) będzie dłuższy aniżeli 15 dni.
Zamawiający potwierdzi przyjęcie dokumentacji protokołem przyjęcia po przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po przedstawieniu wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
Płatność nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia.
2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
Warunki i forma płatności - Płatność przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
lub pod nr tel. 556464748
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty