- Strona główna
- Postępowanie ID 564990
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-138/22/10/IR Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 8 wchodzącego w skład kompleksu budynków dydaktyczno-koszarowych Oddziału Prewencji Policji KSP w Piasecznie
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gruszczyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-01-21 14:18:00
-
Składania2022-02-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-02-07 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-02-23
13:50:15
|
Justyna Gruszczyńska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2022-02-15
15:55:53
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2022-02-07
12:07:55
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2022-02-07
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 690 000,00 PLN brutto |
2022-02-03
15:44:22
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach: Pytanie nr 17: Czy w przedmiocie zamówienia występują okna p.poż. Jeżeli tak, to jakiej klasy, których okien dotyczą oraz podanie ilości sztuk. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w przedmiot zamówienia nie obejmuje okien p.poż. Pytanie nr 18: Zwracam się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert o 7 dni. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-02-02
14:48:45
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 13: Czy na pewno dopuszczają Państwo do realizacji okna dwuszybowe o współczynniku przenikania ciepła Uw≤1,2 W/m2K? Odpowiedź: W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, że zdanie w Załączniku nr 7 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia – Program funkcjonalno-użytkowy, w części I pkt 2 ppkt 2.4 „współczynnik U – 0,9-1,2 W/m2K” otrzymuje brzmienie: „współczynnik U – 0,9 W/m2K”. Pytanie nr 14: Czy w oknach należy zamontować nawiewniki? Jeżeli tak, prosimy o podanie ich ilości i typu. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w oknach należy zamontować nawiewniki w ilości według dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę. Pytanie nr 15: Czy w oknach o wysokości 1700mm należy w każdej szybie zastosować górny, poziomy szpros międzyszybowy, czy też okna mogą być bez szprosów? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w oknach należy zastosować poziomy szpros międzyszybowy tak, by okna wyglądały jak poprzednie. Pytanie nr 16: Czy parapety wewnętrzne nie podlegają wymianie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że parapety wewnętrzne nie podlegają wymianie. Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-02-02
09:27:53
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 10: Czy Zamawiający posiada podkłady budowlane dotyczące rzutów kondygnacji i elewacji budynku nr 8. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie posiada rzutów kondygnacji i elewacji budynku nr 8. Pytanie nr 11: Czy Zamówienie obejmuje również wymianę nawietrzaków? Jeżeli tak, bardzo proszę o podanie ich ilości oraz typu. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nawietrzaki znajdujące się na elewacji nie podlegają wymianie, natomiast stolarka powinna być wyposażona w nawiewniki. Pytanie nr 12: Jaka jest grubość muru od wewnątrz (szerokość ościeża)? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że szerokość ościeża wynosi ok. 15 cm. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-01-28
09:34:21
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 8: Z kim należy dokonywać uzgodnień i o jakie pozwolenia i decyzje administracyjne chodzi. Kto jest administratorem budynku? (zapis w SWZ- Rozdział III, pkt. 2 ) Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie pozwolenia i uzgodnienia wymagane przez organy administracji architektoniczno-budowlanej. Administratorem budynku jest Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Stołecznej Policji. Pytanie nr 9: Co należy rozumieć pod sformułowaniem dokumentacja? Czy chodzi tu o rysunki stolarki okiennej? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że dokumentacja to opis zakresu zadania z rzutami kondygnacji, elewacjami budynku nr 8 i zestawieniem stolarki okiennej. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-01-25
14:49:17
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 1: Czy posiadacie Państwo inwentaryzację obiektu w formacie cad? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie posiada inwentaryzacji obiektu w formacie cad. Pytanie nr 2: Jaką orientacyjną powierzchnię całkowitą, ew. użytkową ma budynek? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 3 408 m2. Pytanie nr 3: Jest napisane w PFU, że wymiana stolarki ma być zgodna z przepisami p.poż. Czy zatem jest ekspertyza p.poż. dla przedmiotowego budynku? Odpowiedź: Zmawiający informuje, że wymiana stolarki powinna zostać wykonana zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami p.poż. Jednocześnie Zmawiający informuje, że nie posiada ekspertyzy p.poż. dla przedmiotowego budynku. Pytanie nr 4: Na czym ma polegać odnowienie krat? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że odnowienie krat to czyszczenie ze starej farby (mechaniczne lub piaskowanie) i ponowne pomalowanie z wcześniejszym zabezpieczeniem farbą podkładową. Pytanie nr 5: Czy kraty mają spełniać wytyczne zabezpieczenia pomieszczeń? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w przypadku 12 sztuk okien (170x170 cm) jak pokazano na zdjęciu, kraty są przewidziane do ponownego montażu po odnowieniu w taki sam sposób, jak przed demontażem. Pytanie nr 6: Czy zmieniać ma się geometria i sposób montażu krat. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że geometria i sposób montażu krat mają pozostać bez zmian. Pytanie nr 7: Czy Zamawiający dopuszcza projektanta o specjalności architektonicznej". Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ w tym zakresie i nie dopuszcza projektanta o specjalności architektonicznej. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?