Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 21-01-2022 13:28:00 |
Placing offers : | 18-02-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 18-02-2022 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-03-01 10:36 | Andrzej Żuk | Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ul. Komeńskiego 35 działając na podstawie art. 253 ust. 1 uPzp, zawiadamia, że w wyniku postępowania prowadzonego trybem podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) nie przekraczającego wartości 5.350.000 €. na modernizację pomieszczeń I piętra w budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, informuje o dokonanym na podstawie art. 239 ust. 1 uPzp wyborze najkorzystniejszej oferty |
2022-02-18 12:20 | Andrzej Żuk | Zgodnie z art. 74 ust. 2 pkt. 1) uPzp Zamawiający udostępnia oferty złożone w postępowaniu ZP/3/2022. |
2022-02-18 12:17 | Andrzej Żuk | Informacja z otwarcia ofert ZP/3/2022 |
2022-02-18 09:00 | Buyer message | Wartość gross jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 2 687 884,52 zł |
2022-02-10 08:48 | Andrzej Żuk |
Szpital
Miejski
św.
Jana
Pawła
II
w
Elblągu,
ul.
Komeńskiego
35
informuje,
że
zgodnie
z
art.
137
ust.1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
ustawy
Pzp,
koryguje
treść
udzielonej
odpowiedzi
na
pytanie
nr
14
z
dnia
09.02.2022r. Poprawna odpowiedź brzmi: Pytanie 14 Z jakiego materiału ma być zrobione okno 05 oraz okno oddymiające 04 Odpowiedź: Okna 05 i okno 04 należy wykonać jako drewniane z podziałami i detalami jak istniejące z zachowaniem obecnie wymaganych parametrów technicznych. |
2022-02-09 14:38 | Andrzej Żuk |
Wyjaśnienia
z
dnia
09.02.2022r. Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 137 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp o zmianie terminu składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 18.02.2022r. godz. 9:00 Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 18.02.2022r. godz. 9:05 Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 20.03.2022r |
2022-02-01 08:44 | Andrzej Żuk |
Szpital
Miejski
św.
Jana
Pawła
II
w
Elblągu,
ul.
Komeńskiego
35
informuje,
że
zgodnie
z
art.
137
ust.1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
ustawy
Pzp
o
zmianie
terminu
składania
i
otwarcia
ofert. Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 15.02.2022r. godz. 9:00 Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 15.02.2022r. godz. 9:05 Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 16.03.2022r |
Announcements