Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-01-2022 09:23:00 |
Składania : | 26-01-2022 09:23:00 |
Otwarcia : | 26-01-2022 09:28:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
W bieżącym roku zamierzamy wykonać wymianę przyłącza wody do budynku gminnego przy ulicy Noakowskiego 4 w Gliwicach.
Tytuł zadania : Wykonanie wymiany przyłącza wody dla budynku gminnego przy ulicy Noakowskiego 4 w Gliwicach.
W załączeniu komplet dokumentacji.
Przed przystąpieniem do prac wykonawca będzie zobowiązany do:
spisania umowy z ZDM G-ce o zezwolenie na zajęcie chodnika lub jezdni
podłączenie podliczników na wodę i energię. Punkty podłączenia wskaże upoważniony przez kierownika pracownik ROM-u
zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom
zainstalowanie kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko
przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp
W czasie realizacji robót i po ich zakończeniu wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia księgi obmiarów, dziennika budowy, zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich do odbioru
przeprowadzania prób i odbiorów w porozumieniu z PWiK Gliwice, jak również zawiadomienia PWiK Gliwice o rozpoczęciu tych prac
uzyskanie zezwolenia Zarządu Dróg Miejskich na zajęcie pasa drogowego oraz wniesienia z tego tytułu opłat.
W przypadku zainteresowania Państwa naszą ofertą na wykonanie robót informuję, iż termin składania ofert upływa 26 stycznia 2022 roku.
PROSZĘ O PODANIE W OFERCIE INFORMACJI ZAWIERAJĄCEJ TERMIN WYKONANIA PRAC (Ze względu na pandemię będzie on mógł ulec zmianie) ORAZ OKRES GWARANCJI NA WYKONANE PRACE. W OFERCIE MUSI ZNALEŹĆ SIĘ INFORMACJA O TYM, KTO BĘDZIE PEŁNIŁ ROLĘ KIEROWNIKA ROBÓT. Prosimy dodatkowo o złożenie oferty i kosztorysu z wszystkimi informacjami w/w w plikach formatu PDF.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty