Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-01-2022 12:54:00 |
Składania : | 25-01-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-01-2022 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7031.1.2022.KDK
Krosno, dnia 20-01-2022 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
Obsługa akcji „Przeterminowane leki trafiają do apteki”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90523000-9 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby
1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Przeterminowane leki trafiają do apteki”
W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia wymagane jest przygotowanie do odbioru, ważenie, transport i unieszkodliwienie odpadów przeterminowanych lekarstw, zgromadzonych w 10 krośnieńskich aptekach. Zgromadzone odpady pochodzą od mieszkańców miasta Krosna.
2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie
do dnia 21 grudnia 2022 r. – w zakresie realizacji odbiorów, natomiast płatność za wykonanie przedmiotu umowy – do dnia 30 grudnia 2022 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji przedmiotowego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy zadania winni posiadać odpowiednie decyzje z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach, posiadając tym samym wymagane decyzje administracyjne.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie,
3.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2022 r. o godz. 9.00
Otwarcie ofert ze względu na panującą pandemię nastąpi bez udziału Wykonawców w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, pokój nr 204, w dniu 25 stycznia 2022 r. o godz. 9:30.
8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania wraz z wymaganymi dokumentami oraz klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych. Podpis elektroniczny winien być widoczny na przedłożonej ofercie.
9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Katarzyna Dziamba-Kawula inspektor Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 204), w godz. Poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 do 14:30, środa od 7.30 do 13.30, piątek od 7:30 do 12:00, tel. (13) 47 43 630, e-mail: dziamba-kawula@um.krosno.pl
10. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty,
2. Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy,
11. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej (do 50 %) tj. zmiany zakresu dotyczącego zwiększenia, zmniejszenia lub rezygnacji w ramach opisanego zakresu, zgodnie z zakresem rzeczowym opisanym w zapytaniu – w przypadku zmiany potrzeb i możliwości finansowych.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 630..
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-25 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający przeznacza na realizacje przedmiotowego zadania kwotę 17 000 zł. |
Komunikaty