Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.24.2022 Opróżnienie pomieszczeń w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 52, 54, 54A/Łąkowej 9 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2022 12:40:00
Składania : 21-01-2022 12:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Opróżnienie pomieszczeń w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 52, 54, 54A/Łąkowej 9 w Poznaniu

W zakres usługi wchodzi w szczególności:

1)  opróżnianie oraz uporządkowanie ganków piwnicznych i pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 52, 54, 54A/Łąkowej 9 oraz strychów w klatce 54A i Łąkowej 9 wraz z transportem gruzu i ruchomości w tym wielkogabarytowych do instalacji przetwarzania odpadów,

2)     zabezpieczenie korytarzy i klatek schodowych przed uszkodzeniem podczas usuwania odpadów,

3)     uprzątnięcie terenu w budynku i terenu przed budynkiem po zakończeniu prac,

4)     zabezpieczenie miejsca odbioru kontenerów.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 570 335 726

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rzuty Królowej Jadwigi 52-54a, Łąkowa 9.pdf pdf 1834.04 2022-01-18 12:40:00 Przedmiot zamówienia
2022-01-17 Umowa na opróżnienie pomieszczeń budyku przy ul. Królowej Jadwigi 52-54A - 2x.docx docx 33.34 2022-01-18 12:40:00 Kryterium

Komunikaty

2022-02-03 13:29 Agnieszka Pawlicka Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało złożone 6 ofert. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy WIK-EKO sp. z o.o., ul. F. Jaśkowiaka 10B, 61-680 Poznań, NIP 9721321124: na kwotę 231,24 zł brutto/m3.
2022-01-25 12:29 Agnieszka Pawlicka W odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą Platformy Zakupowej:
Kiedy można spodziewać się wyników?
Zamawiający informuje, że informacja o wyborze najkorzystniejsze oferty została przesłana do firm, które złożyły ofertę drogą mailową.
2022-01-25 12:24 Agnieszka Pawlicka Na pytania zadane za pomocą Platformy Zakupowej:
„czy firma która wygrała ofertę musi przekazać do ZKZL kary przekazania odpadu?”
Zamawiający odpowiada:
Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie odpadów zgodnie z § 1 ust. 16 PPU. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wymaganej przepisami prawa dokumentacji związanej z zagospodarowaniem odpadów.
2022-01-19 08:08 Agnieszka Pawlicka W odpowiedzi na pytania zadane za pomocą Platformy Zakupowej Zamawiający udziela odpowiedzi :
Pytanie 1. W związku z tym, że jest to kolejne postępowanie prosimy o podanie kwoty jaką zamierzają Państwo przeznaczyć.
Odpowiedź: Zamawiający nie informuje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zadania do czasu otwarcia ofert. Opublikowane postępowanie dotyczy II etapu realizacji zadania.
Pytanie 2. Czy w dalszym ciągu mamy na nasz koszt wywieźć odpady?
Odpowiedź: Koszt przekazania odpadów ponosi Wykonawca. Zgodnie z przepisami odpady mają być posegregowane i przekazane do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opróżnienie pomieszczeń piwnicznych i strychowych Opróżnienie pomieszczeń piwnicznych i strychowych zgodnie z warunkami opisanymi w Istotnych postanowieniach Umowy

Rzuty Królowej Jadwi [...].pdf

140 m^3 - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od dnia podpisania Umowy Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

2022-01-17 Umowa na [...].docx

(0)
7 Oświadczenie o powierzeniu określonych elementów przedmiotu zamówienia podwykonawcy - Prosimy o potwierdzenie w polu obok czy Wykonawca zamierza powierzyć prace podwykonawcy wpisując "Powierzenie prac podwykonawcy". Jeżeli nastąpi powierzenie należy dołączyć wykaz w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza". W przypadku braku prac powierzonych podwykonawcy, prosimy wpisać "Brak podwykonawcy". (0)
8 Polisa ubezpieczeniowa - Prosimy potwierdzić posiadanie polisy ubezpieczenia wpisując "Posiadam". Polisę należy dostarczyć po ogłoszeniu wyników postępowania, przed podpisaniem Umowy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611