Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-01-2022 13:57:00 |
Składania : | 25-01-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-01-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zakup panelu operatorskiego na KP 14 A.
Panel operatorski na KP 14 A:
Typ SC107A 0111 Producent ESA
- Panel operatorski 7" LCD TFT
- Podświetlany (LED)
- Dotykowy
- Panoramiczny True-Flat
- 800x480 pikseli
- 65 536 kol.
- 2x USB (Host i Device)
- Ethernet
- Slot dla dodatkowych kart SD
- 2x RS-232/485
- Bezpłatny software Polymath SmartClick
Wymagania Zamawiającego:
1. Dostawa w I kwartale 2022r.
2. Wykonawca do oferty dołączy karty katalogowe
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do pracy.
4. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
5. Okres rękojmi: min. 12 m-cy. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi – na 12 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postepowania.
6. Wykonawca w czasie trwania gwarancji zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.
7. Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-09 10:23 | Zamówienia EPEC | Działając w oparciu o § 6 ust. 19 p.5 „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp z o.o. ”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „Zakup panelu operatorskiego na KP 14 A”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i brak jest możliwości uzupełnienia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty ze złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu oraz zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych przetargach. |
Komunikaty