Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.2022 Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki

Katarzyna Żabińska
Gmina Aleksandrów Łódzki Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-01-2022 13:32:00
Składania : 31-01-2022 10:00:00
Otwarcia : 31-01-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 14.01.2022 r..pdf pdf 147.24 2022-01-14 13:32:00 Postępowanie
SWZ bieżace naprawy dróg gminnych 2022.docx docx 141.29 2022-01-14 13:32:00 Postępowanie
zał. nr 6 do SWZ.7z 7z 97.25 2022-01-14 13:32:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert z dn. 31.01.2022 r.doc doc 775.5 2022-01-31 12:11:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 04.02.2022.doc doc 774 2022-02-04 09:46:23 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz 1 24.02.2022 na strone.doc doc 773.5 2022-02-24 14:09:58 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert dodatkowych na cz. 2 zamówienia z dn. 28.02.2022 r.doc doc 761 2022-02-28 13:24:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz 2 na stronę.doc doc 774.5 2022-03-02 09:26:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-02 09:26 Artur Golinia Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - 02.03.2022 r.

Informacja o wyborze [...].doc

2022-02-28 13:24 Katarzyna Żabińska Informacja z otwarcia ofert dodatkowych na realizację części II zamówienia - Wykonywanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach nieutwardzonych będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki - złożonych w wyniku wezwania w trybie art. 248 ust. 3 pzp

Informacja z otwarci [...].doc

2022-02-24 14:09 Katarzyna Żabińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki ” część 1 Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki

Informacja o wyborze [...].doc

2022-02-04 09:46 Katarzyna Żabińska Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki ” część 3 Wykonywanie załadunku i transportu oraz rozplantowania wraz z uwałowaniem kruszywa drogowego w miejscach wybojów i kolein na nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki.

Zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm. zwana dalej: PZP), Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 3 zamówienia : Wykonywanie załadunku i transportu oraz rozplantowania wraz z uwałowaniem kruszywa drogowego w miejscach wybojów i kolein na nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki.
W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].doc

2022-01-31 12:11 Katarzyna Żabińska Działając w oparciu o przepisy art. 222 ust. 5 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu do dnia 31.01.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęło 5 ofert, Zestawienie złożonych ofert wraz z informacją o zaoferowanych cenach za wykonanie zamówienia zawiera załączone do niniejszej wiadomości pismo

Informacja z otwarci [...].doc

2022-01-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Wartość przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi łącznie 1.850.000,00 zł. brutto, z czego:
1) na część 1 zamówienia – Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki. – 1.050,000.00 zł. brutto
2) na część 2 zamówienia – Wykonywanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach nieutwardzonych będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki - 400.000,00 zł. brutto
3) na część 3 zamówienia - Wykonywanie załadunku i transportu oraz rozplantowania wraz z uwałowaniem kruszywa drogowego w miejscach wybojów i kolein na nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki – 400.000,00 zł. brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 511